شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تمرچین

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف آذربایجان غربی از پخت و توزیع بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در دو وعده ناهار و شام در مرزهای تمرچین و مهران بین زائران اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سیف الله رستملو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مرز تمرچین با اشاره به فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در زمینه اطعام و خدمت رسانی به زائران اربعین حسین، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی مانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی با برپایی موکب در مرز مهران و امسال با برپایی موکب در مرز تمرچین، در هر دو مرز خدمات ارائه می‌کند .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف آذربایجان غربی با اشاره به پخت غذای گرم در مواکب این اداره کل، افزود: با توجه به حضور چشمگیر و افزایش زوار بیش از ۱۲ هزار غذای گرم در دو وعده ناهار و شام شامل ۴ هزار پرس غذای گرم در مرز تمرچین پیرانشهر و ۸ هزار پرس غذای گرم در مرز مهران از زائرین اربعین پذیرایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستملو ادامه داد: اداره کل اوقاف آذربایجان غربی پخت و توزیع اطعام در مواکب را از محل نیات موقوفات حضرت اباعبدالحسین علیه السلام تأمین می کند.

وی خاطرنشان کرد: مواکب اداره کل اوقاف آذربایجان غربی از ۱۷ تا ۲۸ شهریور در دو مرز تمرچین و مهران برپا و به زائرین امام حسین(ع) خدمات‌ رسانی می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: منطقه پیرانشهر سنی ‌نشین است و برادران اهل سنت در کنار شیعیان و کارمندان اوقاف استان به صورت تبرعی در حال خدمات رسانی به زوار حرم اهل بیت علیهم السلام می باشند و این امر مهم می تواند برای تقویت وحدت اسلامی نقش مهمی ایفا کند.

وی خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: مواکب اداره کل اوقاف آذربایجان تا دو روز پس از اربعین به فعالیت خود ادامه می دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha