دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
4.jpg

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بر لزوم مجهز شدن طلاب به سلاح علم و تقوا، دانش، بصیرت و امید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، بر لزوم مجهز شدن طلاب به سلاح علم و تقوا، دانش، بصیرت و امید تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران تجدید پیمان سربازان امام زمان(عج) با مقتدای خود و شروع دوباره مجاهدت‌های علمی و عملی سنگربانان اسلام ناب محمدی(ص) است.

هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید دروازه‌های هدایت و نور به روی طلاب و فضلا گشوده و حرکت دوباره در مسیر پیشرفت علمی و رشد و تعالی در جامعه آغاز می‌شود، حرکتی که هیچگاه متوقف نشده و تنها به تناسب شرایط تغییر کرده است.

وظیفه همه ما مبتنی بر مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ضرورت دنیای امروز و فردا، مجهز شدن به سلاح علم و تقوا، دانش، بصیرت و امید است که در سایه‌سار رهنمودهای مقام معظم رهبری توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد.

خواهران عزیزم، یکایک شما بزرگواران وظیفه سنگینی در رشد و بالندگی نهاد مقدس حوزه‌ علمیه خواهران دارید، طلاب عزیز عنایت داشته باشند، مدرسه علمیه فضایی مناسب برای تمرین و آمادگی جهت ایفای نقش‌های مختلف در جامعه است پس بایستی این فرصت را مغتنم شمرده و برای انجام وظایف خود در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و تربیتی به خوبی نقش خود را ایفا کنید.

بانوان طلبه باید با استفاده از فرصت و ظرفیت مدارس علمیه، مهارت و توانمندی‌های خود را شکوفا و نقاط ضعف را برطرف کنند تا در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی نمایند.

تعجیل در فرج مولایمان حضرت ولی‌عصر (عج) و توفیق روزافزون و عزت و سربلندی همه طلاب و خدمتگزاران حوزه‌های علمیه را از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

و من‌الله‌ التوفیق

افسانه جهانی - مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha