شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد حسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با حفظ هوشیاری می توان دشمن را ناکام گذاشت. دشمن زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتد که بتواند حریف را غافلگیر کند و هوشیاری مانع غافلگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان سایت ارتباطی شهیدان احمدی و محسنی پدافند هوایی دهبید شیراز، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) گفت: در جنگ اُحُد ثابت شد انسان ممکن است از جایی ضربه بخورد که حتی فکر آن را هم نمی‌کرده است؛ بنابراین تمام ماموریت‌ها را باید مهم شمرد و نمی‌توان گفت فلان ماموریت مهم است و فلان ماموریت از اهمیت کمتری برخوردار است، بنابراین همه ماموریت‌ها در جای خود از اهمیت خاص خود برخوردارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: آن چیزی که همه ما باید به آن اهمیت فراوان بدهیم حفظ هوشیاری است. ما زمانی ضربه می‌خوریم که هوشیاری لازم را نداشته باشیم. دشمن به نیروی هوشیار نمی‌تواند ضربه وارد کند و آنها زمانی به فکر ضربه زدن می‌افتند که بتوانند حریف را غافلگیر کنند. به همین دلیل ما نباید نسبت به حفظ هوشیاری کم‌کاری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم در موضوع حفظ هوشیاری، رازداری است. ما باید طوری عمل و صحبت کنیم که دشمن به هیچ یک از اطلاعات ما درباره عده و عُده دست پیدا نکند. در نیروی پدافند هوایی که اولویت اول کشور است و حیثیت ملی ما به حفظ هوشیاری و عمل به‌هنگام این نیرو بستگی دارد باید حفاظت گفتار را جدی گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha