جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: علیرغم تبلیغات دشمنان و بدخواهان باید گفت که مرزهای کردستان یکی از امن‌ترین مرزها در کشور محسوب می‌شود که این امر را باید معلول خدمات و ایثارگری‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: علیرغم تبلیغات دشمنان و بدخواهان باید گفت که مرزهای کردستان یکی از امن‌ترین مرزها در کشور محسوب می‌شود که این امر را باید معلول خدمات و ایثارگری‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی دانست.

امام جمعه سنندج گفت: سطح امنیت در مرزهای کردستان به حدی بالاست که امسال مرز باشماق در مریوان بر روی زائرین اربعین حسینی باز بود و بیش از ۵۰ هزار نفر از زوار از این پایانه مرزی وارد کشور عراق شدند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم اهل سنت با روحیه دینی که دارند همواره دوستدار اهل بیت(ع) و خاندان رسول اکرم(ص) بوده و هستند و امسال این امر را در مهمان نوازی از زائرین اربعین حسینی نشان دادند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فوت «شلیر رسولی»، بانوی مریوانی، گفت: این زن پاکدامن با کاری که انجام داد شرافت و غیرت زن کُرد در مقابل نامحرم را نشان داد.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به لزوم صرفه جویی مردم در مصرف انرژی، بیان کرد: خوشبختانه علیرغم گرمای بی‌سابقه امسال در کشور و کردستان، با تلاش مسئولان و مردم خاموشی‌ها و قطعی آب در این استان محسوس نبود، لذا باید قدردان مسئولان باشیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به آغاز سال تحصیلی و ضرورت کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت، گفت: همه ما به عنوان مسلمان باید به فکر هم نوع خود باشیم و این دستور اکید قرآن کریم است، بنابراین در این روزها نباید مشکلات همدیگر را فراموش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha