جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ سخنگویی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: دیروز در پی واکنش برخی از مردم تبریز به فوت مهسا امینی، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته سازی دختر تبریزی به نام آیسان معدن پسند در فضای مجازی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ شفعی سخنگویی انتظامی استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: دیروز در پی واکنش برخی از مردم تبریز به فوت مهسا امینی، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته سازی دختر تبریزی به نام آیسان معدن پسند در فضای مجازی کردند در صورتی که پلیس در این اتفاق در کنار مردم بوده و ماجرا به صورت مصالحه آمیز پایان یافت.

وی افزود: اظهارات خانواده متوفی شاهد این ماجراست که دختر وی دو روز پیش در اثر فوت عادی درگذشته است هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است.خواهر آیسان به شایعه پراکنان می گوید: از داغ مردم سوء استفاده نکنید.

وی ادامه داد: پلیس همچنین از شهروندان خواست اسیر جوسازی دروغین رسانه های معاند و مخالف نظام نشوند و با بصیرت کامل موضوع را دنبال کنند.

دکتر شیرزادگان پزشک کشیک اورژانس در مورد علت فوت آیسان دختر تبریزی گفت: روز دوشنبه بیماری به اسم آیسان معدنی با احتمال مسمومیت به اورژانس مراجعه کرد.

وی با اشاره به اقدامات درمانی برای معالجه این دختر تبریزی افزود: متاسفانه بیمار به درمان های لازم پاسخ نداد و حدود ساعت ۱ بامداد فوت کرد.

این پزشک معالج تاکید کرد: هیچگونه آثار ضرب و شتم در آیسان وجود نداشت.

گفتنی است، عده ای با موج سواری روی موضوع فوت خانم مهسا امینی به دنبال شایعه سازی فوت آیسان در تجمع اعتراضی تبریز بودند که طبق اسناد موجود، آیسان یک روز قبل از تجمع محدود در تبریز بر اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha