سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تکذیب شایعه

یک دختر ۱۸ ساله به نام مهسا موگویی در فولادشهر اصفهان کشته شد و باز هم رسانه های معاند و ضدانقلاب با دروغ کشته سازی سعی دارند آن را متوجه نیروی انتظامی کنند، اما روایت ویدئویی شاهدان عینی خلاف این ادعا را اثبات می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ادامه اغتشاشات آشوبگران به بهانه فوت مهسا امینی، یک دختر ۱۸ ساله به نام مهسا موگویی در فولادشهر استان اصفهان کشته شد.

رسانه های معاند و ضدانقلاب مانند همیشه با دروغ پردازی و کشته سازی سعی دارند بر این موج سوار شده و آن را متوجه نیروی انتظامی کنند. البته روایت ویدئویی شاهدان عینی خلاف این ادعای واهی و کذب را اثبات می کند.

یکی از شاهدان عینی می گوید که از یک خودروی پژو پارس با اسلحه به سمت این دختر جوان شلیک شد و نه پلیسی در محل بود و نه ماشین پلیس.

پدر مهسا: نیروی انتظامی دخترم را نکشت

پدر مهسا موگویی هم با بیان این که دخترم به سمت خانه می رفت؛ جایی که هیچ آشوبی نبود و بچه من کشته شد، تصریح می کند که من می دانم نیروی انتظامی دخترم را نکشت.

فیلم روایت شاهدان عینی

توضیحات رئیس کل دادگستری اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری اصفهان هم درباره این حادثه می گوید: تحقیقات از همان ساعات اولیه آغاز شده و آنچه تا الان مشخص است این که در محل تجمع و اغتشاش نبوده و فاصله داشته و تیراندازی توسط افراد ناشناس با سلاح ساچمه ای انجام شده که نمونه این نوع گلوله ها را در چند روز اخیر اغتشاشات داشته ایم.

رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد: دو تیم از کارآگاهان مجرب استان در حال بررسی پرونده هستند، قطعاً دستگاه قضایی تحقیقات را کامل و دقیق انجام خواهد داد تا عاملین اصلی شناسایی شوند. خانواده ایشان هم شکایتی را ارائه داده اند.

با توجه به همزمانی این حادثه با اغتشاشات، برخی رسانه های معاند مثل همیشه به دنبال انتساب این حادثه به تجمعات هستند، اما چیزی ثابت نشده و قطعا نتیجه تحقیقات را به اطلاع مردم و خانواده ایشان خواهیم رساند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نازی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    بله شما درست میفرمایید
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    فکر کردید نیروی انتظامی مردم رو می کشن یک مشت حرامزاده هستن که این وظیفه رو انجام بدن
    • مهسا IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      وقتی میگن جنازه ای درکار نیست پدرش مجبور میشه هرچی ازش میخوان مثل انشا از رو بخونه ما میمانیم ظلم میرود
  • چوپان IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    چوپان دروغگو راست هم بگه باورش سخته . ولی من چون ارازل و اوباش و جنس ناکسشون رو میشناسم میدونم اونها هم بین مردمند و به کسی رحم نمی‌کنند. همیشه این غشر زباله ی جامعه در اعتراضات خرابکاری می‌کنند. گروهی که ته قوه قضائیه و نه پلیس برخورد جدی برای جمع کردنشون تاکنون نکرده . پارسال هم یک پسر با تفنگ ساچمه ای به دخترای مردم شلیک کرده بود ولی خانواده ی گستاخی دنبال جلب رضایت از شاکیان بودند و مدعی العموم بهشون نگفته بود پسرتون باید اعدام بشه بلکه شماره خانواده های شاکی هم داده بودند . برای جلب رضایت .
  • محمدی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اغتشاشات اخیر نتیجه جنگ رسانه ای و بسیج سلبریتی های وطن فروش و مزدور امثال علی کریمی و مهران مدیری که جیبشان از پول بیت المال پر شده و و مست شده اند و علیه نظام و انقلاب به چا خاسته اند بود. باید حساب اون ها رو کف دستشان گذاشت تا هیچ مزدوری جرأت تعرض به مقدسات را نداشته باشد. باید خسارت های وارد شده به اموال عمومی از سلبریتی های مزدور دشمن گرفته شود تا این گونه مست و هار نشوند. اگر اقتدار پلیس بشکند هیچ کس در این مملت امنیت نخواهد داشت.
  • رها IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    وقتی دروغ بگی کسی حرفت را باور نمیکنه.اگر آقای موگویی حرف اولش دروغ بود چطور میشه به حرف بعدش اطمینان کرد.اگر اولش راست بود و حرف دومش دروغ بود باز هم نمیشه دیگه به حرفش اعتماد کرد.دید امجد امینی خوب اسکی رفت و با دروغهاش کشور رو به آشوب کشوند گفته چرا من حالا اسکی نرم.چون بچه خودشون مرده می خوان جوونای مملکت را به کشتن بدن.لنگه نسرین شاکرمی.اگر مادر بود نمیذاشت بچه شونزده سالش ساعت دوازده شب توی خیابون ول بچرخه.