شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیما

حوزه/ رئیس کل دادگستری لرستان در پیامی با تقدیر از راهپیمایی پرشور و خودجوش مردم ولایی و انقلابی لرستان در محکومیت اغتشاشگران، تاکید کرد که پیام دادگستری استان به افرادی که در صدد تکرار چنین رفتارهای مجرمانه‌ای هستند، هشدار برخورد قاطعانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان در پیامی از حضور پر شکوه، با شور و شعور مردم ولایی و انقلابی لرستان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در این استان قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

این حضور پر شور و با بصیرت مردم، تجدید میثاق با ولایت و رهبری و تجلی بارز ولایتمداری و زمان شناسی و در واقع تیر خلاص دیگری به اقدامات آشوبگران، فرصت طلبان، سوء استفاده کنندگان و فریب خوردگان به شمار می‌آید.

با توجه به اینکه طی چند روز اخیر به بهانه فوت خانم مهسا امینی در تهران، تجمعاتی در برخی شهرها شکل گرفته و عده‌ای فرصت طلب، اغتشاشگر و فریب خورده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، با به آشوب کشاندن این اعتراضات و هتک حرمت و توهین به پرچم و ارزش‌های اسلامی، اختلال در نظم عمومی، مسدود کردن خیابان‌ها، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، تعرض به شهروندان، ضرب و جرح عابران، ماموران و حافظان نظم و امنیت عمومی، به دنبال نا امن کردن جامعه بوده‌اند، پیام دادگستری استان به افرادی که در صدد تکرار چنین رفتارهای مجرمانه‌ای هستند، هشدار برخورد قاطعانه است.

در بخشی دیگری از این پیام آمده است: در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم و صیانت از زندگی عادی و روزمره مردم، دستورات قانونی برای شناسایی و دستگیری لیدرها و عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب طلب حرفه‌ای، مخلان نظم و آسایش، آرامش و امنیت عمومی مردم و افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده‌اند و مرتکب جرایم دیگری شده و در برابر پلیس تمرد کنند و نیز افراد مرتبط با سرویس‌های خارج کشور صادر شده و تعدادی در این زمینه دستگیر و با قرار قانونی در بازداشت هستند.

همچنین نسبت به تعیین شعب ویژه دادیاری، بازرسی، دادگاه کیفری ۲ در تمامی شهرهای استان برای رسیدگی سریع و فوری به پرونده‌های شخصی متهمان اقدام شده و در هر یک از دادسراهای عمومی و انقلاب استان، واحد کشیک به صورت ۲۴ ساعته برقرار بوده و به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌شود.

به شعب رسیدگی کننده تاکید شده که به پرونده‌های متهمان در اسرع وقت رسیدگی و نسبت به برخوردهای قاطع، جدی، اثر بخش و بازدارنده قانونی با مجرمان و هنجار شکنان اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha