پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع حوزویان تهران

حوزویان استان تهران در تجمعی با عنوان «روحانیت صدای مردم» اعلام کردند که در دفاع از مردم و امنیت و ارزشهای جامعه و حافظان امنیت کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، تجمع حوزویان استان تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم»، در دفاع از حریم حجاب وعفاف و خانواده، محکومیت فتنه گران اغتشاشگر و هتک حرمت مقدسات، عصر چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ با حضور جمعی از علما، اساتید، طلاب و مبلغین حوزه علمیه استان تهران، با همکاری مشترک مدیریت حوزه علمیه تهران و حوزه مقاومت شهید محلاتی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون تهران بزرگ، در پایگاه مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین علیه السلام تهران برگزار شد.

در این تجمع که مدیر و معاونین حوزه علمیه استان تهران در آن حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله) ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی، سوء استفاده فتنه گران و اغتشاشگران از این حادثه را مخالف امنیت اخلاقی و آرامش مردم دانست و آن را محکوم کرد.

وی با اشاره به سخنان سران کومله و منافقین، گفت: مدتهاست که این ها بنای تجزیه ایران اسلامی را دارند. این اتفاقات به گفته خود بیگانگان برنامه ریزی شده و سازماندهی شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله) افزود: کسانی که اخبار و تحلیل های این روزها را دنبال می کنند به طور شفاف متوجه می‌شوند، مدتی است که دشمنان به دنبال درگیری و ایجاد موج رسانه ای هستند. گروهی آموزش دیده و سازماندهی شده در فضای مجازی به صورتی فعالیت می‌کردند که داد بدحجاب ها هم در آمده بود و امنیت اخلاقی فضای مجازی را به هم زده بودند.

وی اضافه کرد: واضح بود که این گروه که به گواه اسناد، خارج نشین هستند، منتظر گرفتن نقطه ضعف از نیروی انتظامی بودند اما چیزی دستگیرشان نشده بود، لذا موضوعی مثل دفاع از خانم امینی را دست گرفتند. البته ما با خانواده این مرحومه همدردیم و معتقدیم اگر قصوری بوده باید پاسخگو باشند، اما اکنون عده ای این بحث را طوری دست گرفته اند که پدر خانم امینی هم گفتند این خارج نشین ها دلسوز ما نیستند.

وی یادآور شد: سرخط های اینها علناً می‌گویند موضوع خانم امینی بهانه است و ما به دنبال نابودی اصل نظام هستیم. و الا دفاع از یک خانم، آتش زدن مامور نیروی انتظامی، بی احترامی با مقدسات و چادر از سر کشیدن یک خانم را ندارد!

علیزاده در پایان تصریح کرد: روحانیت و حوزه های علمیه که در تبیین احکام و مبانی دینی همواره پیش قدم بوده اند در دفاع از مردم و امنیت و ارزشهای جامعه و حافظان امنیت کوتاه نخواهد آمد.

در پایان تجمع حاضرین در بیانیه ای با درخواست هوشیاری مردم و بصیرت خواص جامعه از مسئولین خواستند باقانون شکنان مخل امنیت و آرامش جامعه قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 1
    أیدهم الله تعالی
  • فوریت واکنش IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    قم رو متاسفانه واکنش گذاشتند برای بعد از نماز جمعه! اینجا نیاز به واکنش سریع است، هر روز بایستی یک یا چند حوزه کشوری واکنش داشته باشه.
  • . IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 3
    اگر حوزه ها عکس العمل سریع و قاطع داشته باشند باعث حرکت دیگر اقشار مردمی هم می شود
  • لعنت IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    خداوندا متجاسران را لعنت فرما و دنیا و آخرتشان را عذابی گردان
  • امیرحسین آزادبخت IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    2 2
    ملتی که زود شایعه را باور کند مستحق هر سرزنشی هست.