جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1044806
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ برخی در چرخشی عجیب و همراهی با رسانه‌های معاند در خصوص درگذشت مهسا امینی، با ریختن اشک تمساح به دنبال صید ماهی از آب گل آلود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در یادداشتی با عنوان « از فتنه ۷۸ تا فتنه رسانه ای » آورده است: گذر زمان و پیش آمد فتنه ها خصوصا در تاریخ اسلام موجب شده تا سره از ناسره برای اهل بصیرت به راحتی تشخیص داده شود؛ کسانی که روزی سنگ انقلابیگری را به سینه می زدند، امروز در مقابل جبهه حق قرار گرفته اند.

این روزها که برخی به بهانه های مختلف مراسم اربعین را در گوشه و کنار کشور مبنی بر حمل و نقل، گرما، گذرنامه و بیان دیگر سخنان سّد راه عاشقان نشد، به دنبال زیر سؤال بردن این حرکت عظیم جهانی بودند که این خود نشان از درد بی درمانِ شیاطین داخلی و خارجی دارد.

وقتی که غربگراها، کدخدا پرستان و منافقینِ بی باور نهضت عاشورا تحمل شور و شعف جهانی عاشقان حسینی(ع) را نداشته، به دنبال کمرنگ نمودن این حماسه عظیم با ایجاد فتنه ای جدید به بهانه فوت یک دختر که شواهد و قرائن قانونی گویای همه چیز است، پروژه اتهام زدن واهی به نظام اسلامی را کلید زدند.

برخی از اصلاح طلبان در چرخشی عجیب و همراهی با رسانه‌های معاند در خصوص درگذشت مهسا امینی، با ریختن اشک تمساح و حمله به نیروی انتظامی و به تبع آن امنیت اخلاقی، به دنبال صید ماهی از آب گل آلود هستند.

بیان الفاظ و سخنان بغض آلود و پر از کینه از نظام اسلامی و ارزشهای انقلابی از طرف برخی فتنه گران که مدعی خط امام(ره) بوده و از طرفی با حضور در فضای رسانه موجب تحریک و ایجاد آشوب و نا امنی می شود، مورد تایید دشمنان می باشد.

کاش داعیه داران خط امام(ره) که تمام هویت و اعتبار آنها به برکت امام راحل، خون شهدا و نظام شکل گرفته و چه بسیار موهبات و برکاتی از این ناحیه بدامن خود و اطرافیان ریخته اند، اندکی در خلوت خود تأمل می کردند که سوزاندن خیمه حسینی(ع) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و ربودن چادر از سر زنان محجبه، تکرار امتداد آتش زدن خیام حسینی(ع) در کربلای سال ۶۱ هجری است.

امروز انقلاب اسلامی شبیه همان پیکر به خون خفته حسین بن علی(ع) در گودال قتلگاه است که مورد هجوم کسانی قرار گرفت از با نیزه، شمشیر و سنگ بر او حمله کرده و او را مورد هتک حرمت قرار دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha