دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی گفت: هیچ عقل سلیمی آتش زدن اموال عمومی و بیت المال در استان کردستان را نمی‌تواند توجیه کند و این کار نزد هر گروهی مطرود و رد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: شاید در موضوع درگذشت مرحومه مهسا امینی کوتاهی هایی صورت گرفته باشد، اما در این قضیه عمدی در کار نبوده است و نباید فریب اخبار جعلی رسانه های مجازی را بخوریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز رسانه باید در قضیه فوت مهسا امینی به درستی عمل کنند و سعی داشته باشند که اطلاع رسانی آنها دقیق و محل کسب اخبار آنها موثق باشد.

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند با کار منسجم و درست و بی طرفانه زمینه وحدت بیشتر در جامعه را به وجود بیاورند و در جلوگیری از سوءاستفاده های دشمنان این نظام بسیار تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: در این روزها تمام تلاشم این است که بازداشت شدگان قضایای اخیر در کردستان کاهش پیدا کند لذا برای محقق شدن این مهم از بزرگان و متعمدین استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: با این وجود هیچ عقل سلیمی آتش زدن اموال عمومی و بیت المال در استان کردستان را نمی تواند توجیه کند و این کار نزد هر گروهی مطرود و رد است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات و خواسته های خانواده مهسا امینی جمع بندی و به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال خواهد شد، گفت: متاسفانه در اغتشاشات اخیر در کردستان ۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی به شدت زخمی شدند که برای درمان به تهران اعزام شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha