جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: دفاع مقدس عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت عاشورا و تمسک به ارزش‌های اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در تبریز توان رزمی، دفاعی و تجهیزاتی خود را به نمایش گذاشتند.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تاکید بر آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات فرماندهی کل قوا، گفت: امروز وحدت و همبستگی خاصی در میان نیروهای مسلح حاکم است که این یکپارچگی برای دوستان انقلاب امیدبخش و برای دشمنان هراس آفرین است.

وی افزود: جوانان امروز ایران اسلامی نیز همچون دوران دفاع مقدس با تاسی از رهنمودهای رهبری برای دفاع از کیان میهن اسلامی آمادگی کامل دارند و توطئه های اخیر دشمنان هیچ خللی در این روحیه مردمی نخواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دفاع مقدس نه‌ تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت عاشورا و تمسک به ارزش‌های اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کرد، اظهار داشت: دفاع مقدس به واقع فرهنگ انسان‌ ساز و تمدن‌ ساز است.

خرم، دفاع مقدس را نیاز ضروری همه دوران‌ها دانست و ادامه داد: در عرصه سرنوشت‌ ساز کنونی که شاهد هجمه‌ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه‌های مختلف هستیم ، رمز عبور از این دوران سخت، ایستادگی، مقاومت و اتکا به ظرفیت‌های فراوان و قابل اعتنای داخلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha