سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین به قرآن و سوزاندن این کتاب آسمانی توسط عده‌ای معاند، آورده است: آتش زدن وقیحانه قرآن، آتش زدن امام‌زاده و مسجد، آتش زدن پرچم پر افتخار کشور ایران، کشیدن چادر از سر زن مسلمان، تخریب اموال عمومی، یقیناً رفتار شخص معترض نیست و حساب جنایتکاران و اغتشاشگران از دیگران جداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین به قرآن و سوزاندن این کتاب آسمانی توسط عده‌ای معاند، آورده است: آتش زدن وقیحانه قرآن، آتش زدن امام‌زاده و مسجد، آتش زدن پرچم پر افتخار کشور ایران، کشیدن چادر از سر زن مسلمان، تخریب اموال عمومی، یقیناً رفتار شخص معترض نیست و حساب جنایتکاران و اغتشاشگران از دیگران جداست.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید. (سوره صف: آیه ۸)

کشور در روزهای اخیر شاهد اعتراضاتی به مرگ خانم مهسا امینی بود که وارد فاز جدیدی از دخالت معاندین و براندازان نظام جمهوری اسلامی شده است، اعتراضاتی که با شعار پاسبانی از حقوق زن به راه افتاد و با فرصت طلبی گروهک‌های تروریستی کومله و بدخواهان نظام که دستانشان تا مرفق آلوده به خون مردم کورد می‌باشد، شکل دیگری به خود گرفته است.

آتش زدن وقیحانه قرآن، آتش زدن امام‌زاده و مسجد، آتش زدن پرچم پرافتخار کشور ایران، کشیدن چادر از سر زن مسلمان، تخریب اموال عمومی یقیناً رفتار شخص معترض نیست و حساب جنایتکاران و اغتشاشگران از دیگران جداست.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن تأکید بر شفاف سازی ماجرای مرگ این مرحومه، جنایات اخیر در سوزاندن کتاب آسمانی قرآن و تعرض به نوامیس مردم و اهانت به امام‌زادگان و مساجد و آتش‌زدن پرچم پرافتخار این مرز و بوم که برای برافراشتن آن هزاران شهید تقدیم این انقلاب شده است را به شدت محکوم می‌کند و از مسئولین انتظامی و قضایی کشور مجدّانه درخواست اشد مجازات برای این اقدامات هنجارشکنانه دارد تا دیگر کسی به خود جرأت انجام چنین جسارت‌ها و اقدامات کورکورانه و احمقانه‌ای را ندهد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha