جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اغتشاشات کشور

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به اینکه مهسا امینی اسم رمز دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اتفاقات اخیر کشور بدون شک توسط دشمن سازماندهی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان یزد، با اشاره به وقایع اخیر و عوامل پشت صحنه، گفت: بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و دشمن در طول این سال ها همیشه در سعی و تلاش بوده تا به هر شکلی امنیت و آرامش ملت شریف ایران با چالش مواجه سازد و در این راستا از هیچ کاری ابایی ندارد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: متاسفانه برخی در داخل کشور که بی بصیرت و سست عنصر هستند بواسطه پیشنهادهای وسوسه انگیز دشمنان، از خود بی خود شده و دست به اقداماتی می زنند که پیش تر از داعشی ها دیده بودیم و اصلا به فکر انسان و انسانیت نیستند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل، آمریکا، سعودی ها و همپیمانانشان در اغتشاشات کنونی دست دارند، اضافه کرد: آنها از مدت ها قبل برای چنین برنامه و آشوب هایی در کشور برنامه ریزی کرده اند و دلایل این مسئله را می توان به خرابکاری، خسارت ها و شعارهای هدایت شده آنها اشاره کرد و همیشه یکسان بوده و هدفشان هم ضربه به نظام جمهوری اسلامی است.

شمس با بیان اینکه مردم همیشه صفشان از این افراد جدا بوده است، افزود: مردم ما بصیر هستند و نمونه آن را می توان با شرکت پرشور آنها در راهپیمایی ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان در طول سالیان اخیر اشاره کرد. آنها به خوبی می دانند که دشمن به دنبال چه اهداف کثیف و شومی است و به همین جهت خود را از این آشوب گران جدا می کنند و اگر هم اعتراضی دارند به شکل مسالمت آمیز بیان می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه ملت شریف ایران همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند، عنوان کرد: دشمن در طول بیش از چهل سال گذشته در تمام زمینه ها وارد شده تا بتواند خدشه به نظام جمهوری اسلامی وارد سازد ولی به واسطه هوشمندی مردم و مسئولان کشور، هیچ کاری از پیش نبرده اند.

وی ادامه داد: دشمن در ماجرای فوت خانم مهسا امینی اصلا به دنبال حمایت از بانوان نیست، بلکه هدفش از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است، ولی هنوز به این مسئله نرسیده است که مردم جان خود را می دهند، ولی حتی حاضر نیستند یک وجب از خاک کشورشان به دست بیگانگان بیفتد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha