سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کراچی میں مزار حضرت عبداللہ شاہ غازیؒ پر انتہاء پسندوں کا حملہ

حوزه/ تکفیریها به زائران حرم امامزاده حضرت عبدالله شاه غازی کراچی پاکستان هجوم آوردند و آنان را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» تکفیریها به زائران مرقد امام‌زاده عبدالله شاه غازی در کراچی پاکستان هجوم آوردند و زنان و کودکان را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

به مناسبت روز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، جمع کثیری از زائران شیعه وارد حرم امامزاده حضرت عبدالله شاه قاضی شدند که تکفیریها به زائران هجوم آوردند و شعارهای جمعی سر دادند و حرم را نیز هتک حرمت کردند. این امام زاده با سه واسطه از اولاد سبط اکبر نبی مکرم اسلام «ص» شناخته می‌شود.

طبق گزارش ها پلیس نیز در محل حادثه حاضر بوده ولی فقط تماشاچی بوده است.

یکی از زائران گفت: برای عرض تسلیت به حرم امامزاده عبدالله شاه غازی آمده بودیم اما مورد هدف تکفیریها قرار گرفتیم. متاسفانه عده ای به صورت مسمتر حرم امامزاده حضرت عبدالله شاه غازی را اشغال کرده اند و وزارت اوقاف نیز از این گروه حمایت می کند.

این زائر در ادامه افزود: مدتی است که اعضای جنبش لبیک و جنبش اهل سنت در حرم امامزاده حضرت عبدالله شاه غازی علیه زائران شیعه فعال هستند. دولت سند باید اقدام فوری علیه آنها انجام دهد و عناصری هتاک به مقدسات را دستگیر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha