جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم از برگزاری اجلاسیه بانوان شهیده در تاریخ ۵ آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، چهارمین جلسه کمیته امور بانوان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در سال ۱۴۰۱ با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئول این کمیته، جناب آقای علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره و نمایندگان ۲۰ نهاد و سازمان عضو این کمیته در سالن جلسات مدیریت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

خانم برقعی در این جلسه بر لزوم ارائه گزارشی از فعالیت های نهادها و سازمان های عضو این ستاد جهت برنامه ریزی و تدوین و ارائه به دبیرخانه کنگره تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم اظهار داشت: ما به عنوان متولی برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در این دوره از زندگی مردم قم هستیم و باید این کنگره را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم یادآور شد: نخستین کنگره شهدا سال ۱۳۷۳ برای اولین بار توسط مردم قم برگزار شد و بعد از ۲۸ سال این کنگره دوباره در قم برگزار می‌شود.

خوش گفتار مقدم با بیان اینکه ما باید از رسانه برای تبلیغ دین استفاده کنیم، تصریح کرد: امروز فناوری‌ها و روش‌های مختلف و جدید در اختیار ما قرار دارد که می‌توانیم کنگره ای متفاوت از کنگره گذشته را رقم بزنیم؛ به طوریکه موج تأثیرگذاری در جامعه ایجاد شود و مردم تحت تأثیر این کنگره قرار بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در کنگره ملی شهدای استان قم هشت اجلاسیه برای اقشار مختلف برگزار می شود، گفت: شهدای نیروی انتظامی (فراجا)، شهدای ارتش، شهدای نهضت جهانی اسلام و بین‌الملل، شهدای بانوان شهیده، اجلاسیه جوانان، سنگر سازان بی‌سنگر، شهدای اصناف و اجلاسیه پایانی با محوریت ۶۰۹۰ شهید استان قم از جمله این اجلاسیه‌ها هستند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم بیان داشت: یکی از اجلاسیه‌های مهم که بیش از ۵۰ درصد جامعه را پوشش می دهد، اجلاسیه بانوان شهیده است که این اجلاسیه روز پنجشنبه ۵ آبان در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

خوش گفتار مقدم با بیان اینکه اجلاسیه بانوان شهیده به منظور تکریم و زنده کردن یاد بانوان شهیده استان قم برگزار می شود، عنوان کرد: در برگزاری کنگره ملی شهدا باید کار جهادی انجام داد و مسئولان برگزاری کنگره باید متخلق به اخلاق شهدا باشند.

وی به محورهای اجلاسیه بانوان اشاره کرد و در پایان یادآور شد: سومین کنگره ملی شهدا در تاریخ ۱۴۰۶ برگزار خواهد شد که برنامه های کنگره امسال می‌تواند پیش زمینه ای برای سومین کنگره باشد.

در ادامه این جلسه، توضیحاتی درباره کاربرگ ثبت برنامه نهادها و سازمان های عضو برگزاری این کنگره ارائه شد و در پایان نیز عنوان اجلاسیه و برنامه ریزی جهت برگزاری اجلاسیه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha