جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از خادمان مواکب اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از خادمان مواکب اربعین حسینی و عزاداری در استان لرستان قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

خداوند متعال را سپاسگزاریم که یکبار دیگر فرصت عزاداری در ماه محرم، صفر، ایام اربعین و دهه آخر صفر را نصیبمان کرد.

عزاداری احیای خط خون و شهادت و رساندن صدای مظلومیت آل حضرت رسول اکرم «ص» به گوش جهانیان است.

عزاداری برای شهیدان کربلا، انتقال «فرهنگ شهادت» به نسلهای آینده است و رسالت و پاسداری از خون شهید است.

عزاداران حسینی، شیفتگانی هستند که پروانه وار دور شمع وجود تابناک سلطان قلب‌ها و دلها حضرت امام حسین(ع) می‌چرخند و با شور و شعور حسینی عمیق ترین پیوندها را در سایه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به ظهور و بروز می رسانند.

اربعین حسینی به عنوان یکی از بزرگترین و با شکوه ترین و زیباترین اجتماعات عالم؛ با زحمات شبانه روزی و خدمتگزاری مواکب حسینی در درون استان لرستان و در نجف، کربلا و بین مسیر نجف تا کربلا با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار گردید و یکبار دیگر عظمت و شکوه اسلام و تشیع و پیروان حضرت حسین بن علی(ع) را به نمایش گذاشت که لازم است از همه‌ خدمتگزاران در مواکب حسینی تقدیر و تشکر نمایم.

حضور عموم مردم و امت حزب الله و جوانان انقلابی در روزهای اخیر در مقابله با حرکات نابهنجار منافقین و دشمنان خارجی و داخلی نشان داد که این ملت در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی همچنان بیدار و هوشیار است.

حضور به موقع مردم شجاع و بصیر در میدان و اقدامات پسندیده نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیج و جوانان حزب اللهی و انقلابی و جان بر کف، نقشه های شوم دشمنان را خنثی نمود و ملت شریف ایران اسلامی و مردم بصیر استان لرستان با اتحاد و همدلی و همبستگی ضمن اعلام انزجار از دشمنان و بیگانگان و اهانت کنندگان به ساحت اهل بیت(علیهم السلام) پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام اسلامی اعلام کردند.

از تمامی مردم بصیر و ولایتمدار و همه‌ی عزاداران حسینی، هیئات مذهبی، سخنوران و مداحان که با برپایی مراسم های عزاداری ماه محرم، صفر، اربعین سالار شهیدان و راهپیمایی عبرت آموز حضور پرشور خود را به نمایش گذاشتند صمیمانه تشکر می نمایم.

در خاتمه از مردم شهر خرم آباد قدردانی می کنم که در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فرید کرم‌پور حسنوند شهید مدافع امنیت که امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد، با حضور خویش وفاداری خود را به راه شهیدان به آرمان ها و ارزش های اسلامی به نمایش گذاشتند.

از درگاه ایزدمنان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای عموم مردم استان لرستان خواستارم.

سید احمد رضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
و امام جمعه خرم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرووووو FR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    آفرین که تشکر کرد من هم منتظر تشکر ایشان بودم خواب نداشتم