دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افغانستان دھماکہ

حوزه/ انجمن صاحب الزمان (عج) کارگیل در پیامی حمله تروریستی به مدرسه ای در افغانستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» انجمن صاحب الزمان (عج) کارگیل در پیامی با محکومیت حمله تروریستی به مدرسه ای در افغانستان، سکوت رسانه های بین المللی را  به شدت محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بأی ذنب قتلت!

بار دیگر دریایی از خون به ناحق در یک مرکز آموزشی به دستان یزیدیان ریخته شد.

ده‌ها دانش‌آموز بی‌گناه با خودکار و مداد در دست در حمله انتحاری تروریستی به مدرسه‌ای در کابل در مقابل چشمان حکومت طالبان به شهادت رسیدند. از زمان استقرار حکومت طالبان در افغانستان، نسل کشی شیعیان تشدید شده است و عدم اقدام دولت طالبان در برابر این حملات، نشان می دهد که همه اینها با حمایت آنها صورت می گیرد.

ما از سازمان های بین المللی حقوق بشر سوال می کنیم که چرا در برابر نسل کشی شیعیان که هر روز در افغانستان اتفاق می افتد سکوت کرده اید؟

ضمن محکومیت این فاجعه غمبار، سکوت رسانه های بین المللی را نیز به شدت محکوم می کنیم که با انتشار اخباری به دور از صحت مرگ طبیعی شخصی را قتل می نامند و صدای خود را علیه یک سیستم خاص بلند می کنند.

ما همچنین از دولت کشورمان می خواهیم که اعتراض خود را علیه حکومت افغانستان که به طور کامل در توقف تروریسم و ​​نسل کشی شیعیان شکست خورده است، ثبت کند و آنها را در سطح جهانی تحت فشار قرار دهند تا از چنین اقدامات تهاجمی خودداری کنند.

در پایان از خداوند می خواهیم که افراد و نهادهای دست اندرکاران در این حمله را نابود و با علو درجات شهدا و شفای عاجل مجروحان به خانواده های داغدیده صبر جمیل عطا کند.

انجمن صاحب الزمان(عج) کارگیل هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha