دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: مراتب تقدیر ویژه‌ام را از مسئولین مدارس علمیه، طلاب، مبلغین و روحانیون ارجمندی که منتهای مساعی خود را برای خدمت به میهمانان مولایمان در این ایّام، ضمن انجام رسالت فرهنگی و تبلیغی خویش مصروف داشتند، اعلام می‌دارم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی از تمامی خادمان دهه آخر صفر در مجاهدت به زائران ثامن الحجج علیه السلام، تشکر کرد و آورده است: خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت فرمود تا افتخار میزبانی شایسته از زائرین حضرت امام علی بن موسی الرضا علیهماالسلام را کسب نموده و با خدمتگزاری به پروانگان شمع نورانی وجود مقدّسش، به پیشگاه ملکوتیش تقرّب جوییم.

وی ضمن تشکّر صمیمانه از همۀ عزیزانی که با همۀ توان در خدمتگزاری زائران در دهۀ آخر صفر کوشیدند و با اخلاص و ارادت به حضرت ولی‌نعمت، ایام سرشار از مجاهدتی را پشت‌سر گذاشتند، ابراز کرد: مراتب تقدیر ویژه‌ام را از مسئولین محترم مدارس علمیه، طلاب، مبلغین و روحانیون ارجمندی که منتهای مساعی خود را برای خدمت به میهمانان مولایمان در این ایّام ضمن انجام رسالت فرهنگی و تبلیغی خویش با فراهم نمودن امکانات اسکان زائرین، اطعام و خدمت‌رسانی و... مصروف داشتند، اعلام می‌دارم.

مدیر حوزه علمیه خراسان برای آنان موفقیت روزافزون در خدمتگزاری آستان مطهّر امام رضا علیه‌السلام، تحت توجّهات حضرت ولی عصر ارواحنافداه و رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله را از درگاه ایزد متعال مسألت نمود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha