شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران رودسر

حجت الاسلام عربانی با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمن از لباس روحانیون و چادر طلاب و زنان مومنه می‌ترسد و آن را چون سدی در راه خود دیده و برای از بین بردن این ارزش‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان حجت الاسلام صدیق عربانی امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ مدرسه علمیه فاطمیه رودسر بیان کرد: قرآن  نور را به صورت مفرد و ظلم را به صورت جمع آورده تا بگوید نور یکی است و مطلق که همان نور خداست که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و یکی از راه‌های رسیدن به آن، وارد شدن در وادی درس و دروس الهی می‌باشد.

وی افزود: خواندن دروس حوزوی و آشنا شدن با دین و بیان کردن زیبایی‌های خود فضیلت و افتخار است که لازم است طلاب نسبت به حفظ آن کوشا باشند.

استاد حوزه در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمن از لباس روحانیون و چادر طلاب و زنان مومنه می‌ترسد و آن را چون سدی در راه خود دیده و برای از بین بردن این ارزش‌ها تلاش می‌کند.

خانم جهانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گیلان نیز در این نشست ضمن اشاره به برگزیده‌ شدن افراد برای طلبگی توسط اهل‌بیت علیهم السلام آن را فرصتی ارزنده برای خدمت به دین عنوان کرد و افزود: طلاب باید از فرصتی که دارند برای تحصیل علم و مسلح شدن به دانش دین نهایت استفاده را ببرند و همت و تلاش خود را در جهت تبلیغ دین به‌کار گیرند.

وی همچنین حمایت مسئولان شهرستان را در راه رشد و ارتقای مدارس علمیه و در نهایت ترقی معنوی جامعه ضروری دانست و خواستار توجه ویژه ایشان به طلاب شد.

دشمن لباس روحانیت و چادر زنان مومنه را سدّی در راه خود می‌بیند

دشمن لباس روحانیت و چادر زنان مومنه را سدّی در راه خود می‌بیند

دشمن لباس روحانیت و چادر زنان مومنه را سدّی در راه خود می‌بیند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha