پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بندر

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: انتظار برای ظهور باید همراه با امید باشد و این امر مشترک در زمینه مهدویت در همه ادیان و مذاهب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، امشب در مراسم شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت امام زمان(عج) که در نماز خانه مرکزی منطقه ششم انتقال گاز هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین رسالت امام حسن عسکری(ع)، آماده سازی جامعه برای معرفی و پذیرش جهانی امامت امام زمان(عج) در افکار عمومی و مردم بود.

وی افزود: شبکه وکالت که از زمان امام کاظم(ع) تشکیل شد، امام حسن عسکری(ع) آن را با گسیل نمایندگان خود به مناطق شیعه‌ نشین، توسعه دادند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با اشاره به اینکه زمان ظهور برای ما مشخص نیست، اما علائمی ذکر شده است، عنوان کرد: انسان‌ها در طول تاریخ غیبت کبری توانستند با جهاد نفس، با حضرت ارتباط گیرند و توفیق زیارت را داشتند.

حجت الاسلام اعتمادی با بیان اینکه وظیفه ما در زمان غیبت آماده سازی خود و جامعه برای بیعت با آن حضرت(عج) است، مطرح کرد: انتظار برای ظهور باید همراه با امید باشد و این امر مشترک در زمینه مهدویت در همه ادیان و مذاهب است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان غیبت باید حواسمان به رفتار و کردار خود باشد، زیرا پرونده اعمال ما خدمت امام زمان(عج) عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha