پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور با وجود اینکه مظلوم واقع شدند ولی همچنان مقتدر، ثابت و در صحنه هستند و در آینده هم خواهند بود، گفت: امروز نیروهای مسلح ما به لحاظ تجهیزات بسیار پیشرفته است و در زمینه قدرت دفاعی و جلوگیری از تهاجم دشمن قوی و پیشرو عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در همایش «خط مقدمی‌ها» که به منظور تجلیل از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: پرچم پر افتخار نظام و اسلام به برکت مجاهدت‌ها و خدمات نیروهای مسلح تا امروز سربلند مانده است.

وی گفت: دشمنان، آشوبگران، منافقان، بازماندگان رژیم منحوس پهلوی و برخی گروهک های ضد انقلاب دست به دست هم داده اند و از بیرون هم آمریکا و صهیونیست های غاصب و متجاوز و اروپایی های دنباله رو آنها علیه نظام تلاش کردند تا این نظام را از بین ببرند ولی تا به امروز به حول قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصر و سایر اهل بیت علیهم السلام و ولایت مداری مردم موفق نشدند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه دشمنان نظام در این چهل و اندی سال از هیچ ظلم، جسارت و کارهای خلاف انسانی علیه این نظام دریغ نکردند، افزود: چون دست قدرتمند الهی پشت سر این مردم بوده است و این امت مثل کوه پشت خدمتگزاران این نظام ایستاده اند دشمنان تا کنون نتوانستند کاری کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور با وجود اینکه مظلوم واقع شدند ولی همچنان مقتدر، ثابت و در صحنه هستند و در آینده هم خواهند بود، افزود: امروز نیروهای مسلح ما به لحاظ تجهیزات بسیار پیشرفت و در زمینه قدرت دفاعی و جلوگیری از تهاجم دشمن قوی و پیشرو عمل کرده‌اند و موفقیت های منحصر به فرد و چشمگیری در منطقه داشته‌ایم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دنیا دو نوع ولایت پیش روی ما است که یکی ولایت الله و دیگری ولایت طاغوت است، افزود: هر دو ولایت پیرو، جنگ جو و رزمنده دارند، هر دو در راهی که می روند کشته می دهند و هزینه می کنند و هر دو در این عرصه جانباز دارند ولی خداوند در قرآن می فرماید وقتی متصل به خدا و ولایت خدا باشیم کید شیطان کار به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه نیروهای خدا که از ولیّ خدا اطاعت و مقاومت می کنند به بهشت امید دارند ولی دشمنان هیچ امیدی ندارند افزود: علاوه بر امید رفتن به بهشت امید ما در این دنیا هم این است که زمینه ساز حکومت مهدی موعود باشیم ولی دشمنان که در راه شیطان و شیطان صفتان حرکت می کنند و در کشور آشوب ایجاد می کنند و به مقدسات توهین می کنند هیچ امیدی جز رسیدن به دنیای بهتر ندارند و در آخرت وارد جهنم می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha