پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه

۱۰۰۰ نفر از مدیران، کادر، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین حوزه علمیه استان کرمان در بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر از نظام اسلامی و مواضع مقام معظم رهبری حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، ۱۰۰۰ نفر از مدیران، کادر، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین حوزه علمیه استان کرمان در بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری، بر جهاد تبیین و روشنگری در تمامی منابر و تریبون های جمعه و جماعات و برخورد با عوامل مخل نظم و امنیت و اغتشاشگران و محرکین آنها تاکید کردند.

متن بیانیه را در ادامه بخوانید:

بسمه تعالی

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (محمدآیه ۷)

حوادث اخیر و سطح و عمق موضع گیری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان داد که انقلاب اسلامی با جنگی ترکیبی و اغتشاشی برنامه ریزی شده از سوی رژیم غاصب جعلی اسرائیل و آمریکا و ارتجاع منطقه و کمک برخی مواجب بگیران خائن در خارج با توجه به عدم تحمل آنها نسبت به پیشرفت همه جانبه ملت انقلابی در عرصه های مختلف بوده و تنزل این اتفاقات به فوت یک هموطن و موضوعاتی مثل حجاب ، بدحجاب ، فقر، فاصله طبقاتی، اقتصادی، آزادی های موهوم لیبرالیسم و دعوای معدود عناصر خود فروخته سلبریتی هنری و ورزشی و... گمراه کننده است. بلکه دعوا و بحث بر سر استقلال، ایستادگی، تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.

اکنون دشمن پس از شکست نظامی، اقتصادی و ناتوانی سیاسی در عرصه دیپلماسی با استفاده از تمامی ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری خود جنگی شناختی و روانی به راه انداخته و در صدد نفوذ و تغییر در مبنای محاسباتی مردم و مسئولین نظام است. در آستانه ماه مهر، این هجمه با استفاده از امپرطوری رسانه ای و فضای مجازی با تمامی توان بر تغییر جهت گیری نظام قرار گرفته است. زهی خیال باطل!

ایمان راسخ عاشورایی و اربعینی ملت ایران و خروش امت حزب الله در مخالفت با اغتشاشات و حرمت شکنی ها نسبت به قرآن، حجاب، ناموس از سویی و سرآغاز شیرین عهد و پیمان مجدد امت با امام زمان (عج) شکستی سهمگین بر پیکره استکبار جهانی و ائمه کفر و نفاق رقم خواهد زد.

اکنون بر خواص حوزه های علمیه لازم است ضمن تحلیل و تبیین درست حوادث اخیر در محافل حوزوی، دانشگاهی و آموزش و پرورش و جوامع هنری و ورزشی، موضع گیری یکپارچه و مناسبی اتخاذ نموده و جهاد تبیین را سرلوح فعالیت های خود قرار دهند. در غیر این صورت دشمن نظام فکری و جریان سازی های خود را بر مخاطبین در یک حرکت فرسایشی دیکته می نماید. همچنین ضمن حمایت از نیروهای مظلوم و قدرتمند انتظامی، امنیتی، قضائی و بسیج مردمی، در تمامی منابر و تریبون های جمعه و جماعات بر مسأله امنیت اجتماعی و حفظ وحدت اقوام (خط قرمز نظام) تاکید شده و بر حضور هوشمند مردمی در دفاع از شهرها و مراکز و رصد و گزارش اخبار و اطلاعات تحرکات ضد انقلاب در فضای مخرب مجازی و عمومی جامعه و همچنین دفاع قاطع مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان از طرح حفظ و صیانت فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات تاکید می گردد.

در پایان یاد و خاطره همه شهدای راه حق و شهدای انتظامی و نیروهای مسلح و شهدای مدافع امنیت و بویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان را گرامی داشته و خواستار برخورد جدی و قاطع و به هنگام دستگاه قضایی با عوامل مخل پیدا و پنهان نظم و امنیت و اغتشاشگران و محرکین آنها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    شما دیگه مثل شبکه‌های خارجی‌زبان بی‌نام و نشان بیانیه ندید!