دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز سلطنت طلب ها به نوعی خود را مدافع مردم کُرد نشان می دهند ولی با نگاهی به تاریخ متوجه ظلم و جنایت بزرگ خاندان پهلوی علیه خلق کُرد خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش تجلیل از طلاب برتر مدارس علوم دینی کردستان همزمان با هفته وحدت امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در این همایش اظهار داشت: تبلیغ امور دینی را نمی توان با هیچ مسئله ای عوض کرد و کسانی که عمر خود را وقف این کار کرده اند در نزد خدای خود بسیار ارزشمند خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: طلابی که در مدارس دینی و حوزه های علمیه مشغول تحصیل هستند باید در هم در امور آموزشی و پژوهشی تلاش کنند و هم در مسایل تهذیبی و اخلاقی.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: بنابراین طلاب برای اینکه در آینده جامعه را به سمت معنویات سوق دهند ابتدا باید خود از تهذیب و تقوی نفس برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر عنوان داشت: زندگی معصومین مزین به مراقبت از نفس و تهذیب بوده است، بنابراین طلاب نیز به عنوان رهروان این عزیزان باید این مسایل را نصب العین خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از درگذشت مهسا امینی، اظهار داشت: همه از این رویداد دل شکسته شدیم ولی دیدیم که فوت این دختر جوان کُرد بهانه ای شد برای مزدوران و دشمنان این انقلاب در حالی که خانواده این مرحومه بارها رسما اعلام کردند که مخالف هرگونه تجمع و اعتراض هستند.

وی افزود: کسانی که این روزها به عنوان اغتشاشگر در میدان حاضر می شوند همان دشمنان شیعه و سنی هستند و به دنبال از بین بردن وحدت مسلمین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر افزود: امروز سلطنت طلب ها به نوعی خود را مدافع مردم کُرد نشان می دهند ولی با نگاهی به تاریخ متوجه ظلم و جنایت بزرگ خاندان پهلوی علیه خلق کُرد خواهیم شد

مدیر حوزه علمیه کردستان یادآور شد: از روحانیون و طلاب می خواهیم که با روشنگری و تبیین درست مسائل برنامه های شیطانی دشمنان این کشور را برای مردم هویدا سازند تا دشمن در رسیدن به خواسته های خود مستأصل باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha