دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهشتی

حوزه/ مشاور علمی ستاد اقامه نماز در جلسه آموزشی توجیهی کارشناسان ستاد اقامه نماز گفت: کسانی که در جایگاه نماز قرار دارند، شکرگزاری از خداوند متعال و استمداد از حق تعالی را فراموش نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی، مشاور علمی ستاد اقامه نماز در گردهمایی مشترک کارشناسان فرهنگی آموزشی و مسئولین روابط عمومی ستاد اقامه نماز استانهای کشور با اشاره به رسالت مهم خادمان نماز به عنوان مُروّج فرهنگ این فریضه الهی، گفت: کسانی که در این جایگاه قرار دارند، شکرگزاری از خداوند متعال و استمداد از حق تعالی را فراموش نکنند.

مشاور علمی ستاد اقامه نماز یادآور شد: استفاده از داده های موجود در بخش های مختلف ستاد اقامه نماز از جمله کتابها، پژوهش‌ها، فیلم‌ها، عکس‌ها، رهنمودها و تجارب ارزنده در پیشبرد اهداف ستاد موثر است.

وی در ادامه با اشاره آیات قرآن کریم، عنوان کرد: شیطان در جهت از بین بردن انسجام و اتحاد و فراموش کردن یاد و نام خدا در مقابل همه ایستاده است وظیفه آحاد مختلف جامعه از بین بردن هجمه های شیطان با اقامه نماز و نشر فرهنگ آن می باشد.

مشاور علمی ستاد اقامه نماز استفاده از پژوهش ها و مقالات نماز در بُعد فرهنگی و استفاده از پیامهای مقام معظم رهبری در اجلاسهای سراسری نماز در هدفمند بودن اجرای برنامه ها ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha