شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلبه شهید احمدرضا عرفانی نیا

حوزه/ طلبه بسیجی احمدرضا (هادی) عرفانی‌نیا به همراه سرگرد نورالدین جنگجو سحرگاه امروز جمعه در شهرستان بیرم لارستان در در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

یکی از دوستان نزدیک طلبه شهید مدافع امنیت احمدرضا(هادی) عرفانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نحوه شهادت این طلبه بسیجی، اظهار کرد: چند شب بود که در اطراف و ورودی شهر بیرم گروهی اقدام به شعار نویسی و هنجارشکنی می‌کردند؛ این مسئله تا پیش از این در شهر بیرم سابقه نداشت.

وی افزود: پس از مشاهده شعارها در اطراف و ورودی شهر بیرم، بسیج اعلام آماده باش به نیروها کرده بود که در همین راستا شب گذشته رد شعار نویسان زده شد و از این رو نیروهای بسیج آماده بودند.

وی تصریح کرد: شهید جنگ‌جو همراه شهید عرفانی نیا در حال گشت زدن بودند که پس از مشاهده افراد شعارنویس، با دیگر بسیجیان تماس می‌گیرند و پس از آن شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا در حالی که بدون سلاح بوده اند از روستای بالاده بیرم به سمت بیرم به تعقیب موتورسیکلت اغتشاشگران می‌ پردازند و در گوشه‌ای خلوت از شهر که راهی برای فرار نداشته اند، می‌ایستند، اما هنگام پیاده شدن، افراد اغتشاشگر با کلت کمری به قلب و سر آنان تیراندازی می‌کنند و به شهادت می رسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضایی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    انا لله و انا الیه راجعون دشمن با این اقدامات کور هیچ غلطی نخواهد کرد