پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید احمدرضا عرفانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس طی پیامی شهادت طلبه بسیجی شهید عرفانی‌نیا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی طی پیامی شهادت طلبه بسیجی احمدرضا (هادی) عرفانی‌نیا را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر دست جنایتکار ضدانقلاب، جنایتی دیگر رقم زد و خون مظلومانی از تبار عاشورائیان سپاه اسلام را بر زمین ریخت.

شهادت طلبه بسیجی شهید هادی عرفانی‌نیا و پاسدار شهید نورالدین جنگجو در شهر بیرم استان فارس به دست عوامل استکبار به همگان ثابت کرد که طراحان پشت پرده اغتشاشات اخیر برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و هیچ حد و مرزی در این توطئه‌ها برای خود قائل نیستند.

جماعتی که هنری جز وطن فروشی، فحاشی، قتل عام، تخریب و غارت اموال مردم ندارند و در پشت نقاب آزادی خواهی با وحشیانه‌ترین روش‌ها در خدمت اهداف دشمنان قرار گرفته‌اند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر، شهادت این عزیزان که در راه امنیت مردم و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب جان خویش را تقدیم کردند را به جامعه روحانیت، سپاه سرافراز، مردم شریف شهرستان لار و شهر بیرم و به خصوص خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از مسئولان امنیتی تقاضا دارد، اکنون که ماهیت ضد دینی و ضدملی اغتشاشگران مشخص شده، با قاطعیت و سرعت عاملان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال خائنانه خود برسانند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha