شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلبه شهید احمدرضا عرفانی نیا

حوزه/ امام جمعه بیرم لارستان گفت: چند ساعت قبل از شهادت طلبه بسیجی احمدرضا عرفانی نیا ایشان را در حال توزیع شربت به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و میلاد امام صادق(ع) در سطح شهر دیدم.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به شهادت طلبه شهید مدافع امنیت احمدرضا (هادی) عرفانی نیا، اظهار کرد: شهید عرفانی نیا یکی از طلبه های شاخص جهادی در منطقه بیرم لارستان بود.

بیشتر بخوانید:

طلبه بسیجی با شلیک گلوله اغتشاشگران به شهادت رسید + فیلم و عکس

نحوه شهادت طلبه مدافع امنیت احمدرضا عرفانی‌نیا از زبان رئیس دادگستری

وی در ادامه ویژگی های طلبه شهید عرفانی نیا را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: شهید عرفانی نیا روحیه منحصر به فردی در فعالیت های جهادی داشت، از این رو حضور ایشان را در تمام فعالیت های جهادی سطح شهر بیرم مشاهده می کردیم.

به گفته امام جمعه بیرم شهید عرفانی نیا در سیل سال 1400 که آب بسیاری از خانه های بیرم را فرا گرفته بود به عنوان مسئول گروه جهادی خدمت رسانی می کرد؛ این شهید عزیز با تلاش های شبانه روزی حتی پس از خارج کردن آب و گل و لای از خانه ها فرش بسیاری از خانه ها را شستشو می کرد.

وی حضور در مسجد را یکی دیگر از ویژگی های شهید عرفانی نیا برشمرد و عنوان کرد: شهید عرفانی نیا بیشتر حضور فعالی در مسجد داشتند از این رو با بچه ها ارتباط ویژه ای داشت. برگزاری دوره های مختلف فرهنگی مذهبی، برگزاری اردوی زیارتی، آشنایی با سبک زندگی شهدا و اهل بیت(ع) از جمله فعالیت های شهید عرفانی نیا برای بچه ها در مسجد بود.

وی خاطرنشان کرد: از سال 93 در بیرم گلزار شهدایی افتتاح شد، اما به دلیل نبود جاده مناسب و امکانات کم کم آمد و شد به این مکان از یاد رفته بود، اما به همت شهید عرفانی نیا و پشتکاری که داشت یک سالن برای برگزاری مراسمات مذهبی در آن مکان احداث شد.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در سطح شهر حضور داشتیم که شهید عرفانی نیا را در ایستگاه صلواتی در حال توزیع شربت مشاهده کردم.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که خداوند شهید عرفانی نیا را خریداری کرد اخلاص ایشان بود؛ اخلاص درونی موجب می شد که پا روی نفس خود بگذارد، در واقع همانطور که شهید سلیمانی فرمودند تا اخلاق شهدا را نداشته باشید شهید نمی شوید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha