دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاطمه ابراهیمیان

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان از اجرای برنامه‌های هفته وحدت در این مدرسه خبر داد.

خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با تبریک میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) گفت: هفته وحدت فرصتی مناسب و ارزشمند برای تحقیق و تأمل درباره تاریخ و ریشه اسلام و اهمیت آشنایی با سبک خصوصیات اخلاقی و رفتاری نبی‌اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

وی تصریح کرد: دعوت به وحدت و یگانگی مسلمانان و پرهیز از تفرقه، از دستورهای قرآن و سیره نبی مکرم اسلام و اولیای دین است و این هفته زمان مناسبی برای ارتباط با اهل تسنن می‌باشد و به همین منظور از جمله برنامه های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان، دعوت از قاری نوجوان اهل تسنن آقای "عبدالمجید تاجیک" است.

خانم ابراهیمیان اظهار کرد: مبلغ دانش آموخته این مدرسه خانم بارگزهی تبعه کشور افغانستان، از طلابی است که خانواده ایشان اهل تسنن بودند و به برکت انقلاب اسلامی ، شیعه شدند و سخنرانی وی برای طلاب و در اختیار گذاشتن تجربه‌هایشان سهم بسزایی برای وحدت و یکپارچگی میان اهل تسنن و تشیع دارد.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن میلاد و مسابقه "عطر نبوی" که برگرفته از روایات پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) درباره موضوعاتی از جمله علم آموزی، امر به معروف و نهی از منکر و غیره ، فعالیت دیگر این مرکز می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ادامه داد: جلسه تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام حاجی‌اسماعیلی با محوریت بیان نکات تربیتی سوره " محمد" با هدف سبک زندگی اسلامی برنامه دیگر واحد فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در این هفته می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور مبلغین امین در مدارس شهرستان سبب آشنایی آنها با اهل بیت (علیهم السلام) می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha