شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/امام‌جمعه دیر گفت: در حوادث اخیر بعضی‌ها تحت تأثیر القائات دشمن کشف حجاب و عده‌ای نیز کشف نقاب کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نمایندگی نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان دیر با بیان اینکه شورای نگهبان چشم تیزبین نظام اسلامی است، گفت: کسانی که در زیرمجموعه‌های وابسته به شورای نگهبان فعالیت می‌کنند باید در مقابل ناملایمات صبور باشند.

امام جمعه دیر افزود: خوش خلقی، بردباری، استقامت در راه حق از جمله ویژگی‌های مهم شخصیت نبی اکرم (ص) است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق جنگ رسانه‌ای و امپراتوری رسانه‌ای مغز جوان و نوجوان ما را شستشو و آنها را ابزار دست خود قرار می‌دهد.

امام جمعه دیر بیان کرد: در حوادث اخیر بعضی‌ها تحت تأثیر القائات دشمن کشف حجاب و عده‌ای نیز کشف نقاب کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند، ولی ما همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به پیروزی الهی امیدوار هستیم.

حجت الاسلام حسینی یکی از عوامل موفقیت پیامبر اسلام(ص) را استقامت ایشان دانست و گفت: امروز هم نظام اسلامی و هم رهبر فرزانه انقلاب مانند جدش با اینکه مظلوم واقع شده اما مقتدر است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی گردنه‌ها و فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده و این خطر هم دفع و شر دشمن به خودش بر می‌گردد.

حجت الاسلام حسینی، داشتن بصیرت و جهاد تبیین را دو شرط برای غلبه بر دشمن دانست و با تاکید بر دفاع از نظام و حمایت از رهبری، افزود: با بصیرت و آگاهی، دشمن و شیوه دشمنی او و روش مقابله با او را بشناسیم و بعد از آن با جهاد تبیین خانواده‌های خود را از گزند دشمن حفظ کنیم.

در این آئین از خدمات و تلاش‌های ۱۳ ساله درویش سعادتمند تجلیل و عبدالرسول صالحی به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان دیر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha