یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مبلغ مدرسه علمیه الزهرا(سلام اللهعلیها|) مهریز در جمع طلاب

اخلاق، مساوات در برابر قانون خدا، اخوت اسلامی، عدل و قسط، آزادی، صداقت و عزت را حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای جهانیان به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم صدیقه نورا، روز گذشته در نشست طلاب خواهر مهریزی، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) بیان کرد: یکی از شاخصه های پر اهمیت در پیشرفت اسلام اخلاق نیک و پرجاذبه پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله و سلم) با انسان ها بود و ایشان دارای صفات اخلاقی، اجتماعی، سیاسی برجسته ای بودند که قران کریم، پیامبر را سرمشق و الگو برای همه معرفی کرده است.

وی در ادامه افزود: پیامبر اعظم(ص) نسبت به تمام مردم بسیار دلسوز، صمیمی و مهربان بودند و در اخلاق و کردار دارای بهترین صفات کریمانه بودند؛ حضرت در طول ۲۳ سال نبوت توانستند دلهای گمراه بسیاری را شیفته مکتب اسلام کنند.

نورا در ادامه بیان کرد: ویژگی منحصر به فرد پیامبر(صلی الله علیه و آله) این بود که در جامعه ای قرار داشت که اخلاق و انسانیت در آن جامعه تنزل کرده بود و ایشان امتی از مردمان سیاه و سفید و قبائل مختلف تشکیل داد و اساس کار خود را مبارزه با شرک و طاغوت و ایمان به خدا گذاشت.

وی ادامه داد: اخلاق، مساوات در برابر قانون خدا، اخوت اسلامی، عدل و قسط، آزادی، صداقت و عزت را حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای جهانیان به ارمغان آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha