چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فرهنگ

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ترسیم الگوی خانواده تراز اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع) گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت های مذهبی، از ظرفیت روحانیت در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضاشاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت:‌ گاهی ممکن است هجوم تبلیغاتی، ناخودآگاه بر افراد تاثیرگذار باشد بنابراین اقدامات انجام شده نظام را باید دید و خوب قضاوت کرد، چرا که جمهوری اسلامی همیشه در حال خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه عرصه خدمتگزاری نامحدود است، تصریح کرد: انتظار می رود مدیران هر دستگاه اشراف و دقت نظر بیشتری بر مجموعه خود داشته باشند چرا که وقتی برخی افراد شاغل در ادارات مطلبی را در فضای مجازی منتشر و با روش نظام سلطه همراهی می کنند، بر افکار عمومی تاثیر منفی دارد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر تجدید نظر برخی مدیران در انتصاب ها، گفت: از گذشته تاکنون افرادی با توصیه، سفارش یا تبعیض بر سر کار آمده اند که تعداد کم آنها نیز زیاد و آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه، درباره برش استانی نقشه فرهنگی کشور گفت: فقدان الگو و برنامه سازی متناسب برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی باید جبران شود که در این راستا کمیته ای در استان تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ترسیم الگوی خانواده تراز اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآن و سیره اهل بیت (ع) افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت های مذهبی، از ظرفیت روحانیت در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha