دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ آیت الله علم الهدی گفت: مردم حاشیه شهر مشهد مردمی انقلابی و متدین هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی، در جلسه ستاد ساماندهی مسائل فرهنگی حاشیه شهر مشهد که با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن بیان اقدامات فرهنگی انجام‌شده در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: هماهنگی بسیار خوبی میان بخش‌های خدماتی و فرهنگی برای خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر مشهد صورت گرفته که منجر به ساماندهی بهتر این مناطق شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف دولتی و نهادهای انقلابی در حاشیه شهر مشهد فعالیت دارند، گفت: مردم حاشیه شهر مشهد مردمی انقلابی و متدین هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها انجام دهند.

وی با تقدیر از اقدامات آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی به‌عنوان یک‌نهاد فعال در حاشیه شهر مشهد حضور دارد و در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول در این حوزه بوده است که جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه مشهد مقدس نقش اصلی ستاد ساماندهی مسائل فرهنگی حاشیه شهر مشهد را نظارت و هماهنگی بین دستگاه‎های مسئول دانست و ابراز کرد: دولت محترم و استانداری استان خراسان رضوی همکاری‌های بسیار خوبی را در حوزه حاشیه شهر با این ستاد داشته‌اند و هم‌اکنون همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مسئولان برای حل مشکلات این مناطق وجود دارد.

همچنین در این جلسه سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گزارشی از شرایط مدارس و امکانات آموزشی حاشیه شهر مشهد ارائه کرد و در ادامه مسئولان مختلف استانی و شهری پیرامون راهکارهای رفع مشکلات آموزشی این مناطق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha