یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در زمینه قوانین بازدارنده، قانون کم نداریم اما مشکل اصلی در اجرای قوانین است که نیازمند نظارت در این حوزه هستیم.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، امشب در جمع نمازگزاران مسجد شهرک مدنی همدان، با تأکید بر اهمیت توجه به سواد رسانه در جامعه، اظهار داشت: بنده در همان روزهای اول در مصاحبه‌ای گفتم حرف‌های پدر و پزشک خانم امینی در مورد عدم بیماری زمینه‌ای دروغ است و بعدا هم مشخص شد که آنها خیانت کردند، اما متأسفانه رسانه‌های معاند و برخی نمایندگان علیه بنده موضع گرفتند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران کاملا آماده بودند و به آنها از قبل آموزش حرفه‌ای داده شده بود، گفت: اولین خاکریز ما در مقابل دشمن حجاب است و لذا در این اغتشاشات نیز دشمن با مسئله حجاب وارد شدند.

حجت الاسلام فلاحی با تقدیر از اقدامات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، خصوصا در اغتشاشات اخیر، مطرح کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و لازم است تا از پرسنل مجموعه فراجا به صورت ویژه تقدیر شود.

وی با تأکید بر اینکه در اجرای قوانین با مشکلاتی روبرو هستیم، خاطر نشان کرد: امروز در زمینه قوانین بازدارنده، قانون کم نداریم اما مشکل اصلی در اجرای قوانین است که نیازمند نظارت در این حوزه هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با اشاره به مشکلات و بحران آب در همدان، اظهار داشت: سال گذشته در تاریخ ۱۸ مهرماه بنده نامه ترک فعل استاندار وقت و مدیرآب منطقه‌ای وقت در رابطه با مسائل بحران آب را خدمت دستگاه قضایی ارسال کردم و از آن زمان بر لزوم مدیریت این مسئله در استان تأکید داشتم.

وی افزود: تا الان ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع بحران آب همدان، بودجه دریافت شده و لذا ما مشکل بودجه‌ای برای حل بحران نداریم و لذا در حوزه مدیریتی باید شاهد اقداماتی جهادی باشیم.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه دولت همکاری لازم در زمینه بودجه بحران آب در همدان را داشت، گفت: آب سد تالوار به همدان رسیده است و در ثانیه ۴۰۰ لیتر از سد تالوار آب وارد همدان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha