جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حمید خرمدل

حوزه/ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ روانی آمریکا و قرار دادن جوانان در مقابل ارزش‌های کشور، گفت: امروز اگر ایران در لبنان، سوریه، عراق و منطقه حضور دارد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و داشتن بینش سیاسی و نظامی در منطقه است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان شهر یاسوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به موقعیت شناسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در تشییع دو شهید استان در حادثه حرم مطهر شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: همیشه در زمانی که نظام به حضور مردم ما نیاز دارد، حماسه آفریده و نقش آفرینی می‌کنند.

سردار خرم دل با بیان اینکه از سال ۵۷ تا امروز با توطئه‌های سیستم استکبار و مستکبر مواجه بودیم، گفت: در این روز سه جنایت مستقیم توسط آمریکا یا ایادی آن صورت گرفت، تبعید امام راحل(ع) به دلیل ایستادگی در مقابل طرح کاپیتالاسیون یکی از این اتفاقات بود، در این طرح آمریکایی‌ها هر جنایتی می‌توانستند انجام دهند و مصون بودند و هویت و عزت مردم ایران از بین می‌رفت که امام راه حل در برابر این طرح ننگین ایستاد، مبارزه کرد و سرانجام عزت مردم ایران را برگرداند.

وی به حادثه شهادت دانش آموزان و دانشجویان در اطراف دانشگاه تهران اشاره کرد که منجر به شهادت ۶۰ نفر از آنها شد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دلیل برنامه‌ریزی‌ها و توطئه بر علیه مردم ایران بود و سعی در شکست انقلاب مردم داشتند، اما نقشه‌های آنها ناکام ماند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: حضور با بصیرت اقشار مختلف مردم در این مراسمات نشانه دشمنی با آمریکا و خنثی‌سازی نقشه‌های آنهاست.

خرم دل افزود: سردمداران کشور آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم، ۳۰ میلیون نفر را به کام مرگ کشانده‌اند، استفاده از بمب اتم، انقلاب‌های رنگی، حمایت از جنبش سبز و ایجاد بحران داخلی، حمله نظامی به ۳۷ کشور، حضور نظامی در افغانستان، عراق و کشتار بیش از ۲۰۰ هزار نفر، تحریم دارویی، اقتصادی، تحریم هواپیماهای مسافری، تحریم غذایی، ایجاد شبکه‌های روانی و تخریب در فضای مجازی، زیرسوال بردن خدمات ایران و ایجاد تنفر و نفرت نسبت به جمهوری اسلامی از دیگر جنایات آمریکا است.

وی به برنامه آمریکا برای قرار دادن جوانان در مقابل ارزش‌های کشور اشاره کرد و افزود: مردم ما کسانی هستند که با حضور خود در راهپیمایی‌ها و مراسم تشییع شهدا از نظام حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح، جنگ روانی آمریکا را از دیگر برنامه‌های آنها دانست و گفت: امروز اگر ایران در لبنان، سوریه، عراق و منطقه حضور دارد، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و دانش سیاسی و نظامی او است.

سردار خرم دل با بیان اینکه در سال ۵۷ علاوه بر از بین بردن حکومت پادشاهی، سلطه آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکستیم، تأکید کرد: ما امروز تنها کشور مستقل دنیا هستیم و آمریکا مخالف این موضوع است، قبل از انقلاب نماینده مجلس، وزیر و اقدامات مختلف در داخل کشور تحت نظارت آمریکا بود.

وی به ترس دشمنان از نفوذ و اقتدار ایران در جهان اشاره کرد و یادآور شد: کشور به سرعت در حال پیشرفت است و این موضوع سبب عصبانیت دشمنان کشور ما شده، هیج کجای دنیا دانشمندان یک کشور را ترور نمی‌کنند به جز ایران که در مقابل آنها ایستاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی الگوی کشورهای منطقه و آمریکا لاتین و دیگر کشورها است.

سردار خرم دل در پایان با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم و نقش آفرینی آنها باشند، تأکید کرد: امروز اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ما بوده و خواهد بود و به دشمنان اعلام می‌کنیم مردم واقعی ما کسانی هستند که از انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش‌های اسلام دفاع می‌کنند، نه اغتشاشگرانی که در صدد تضعیف ارزش‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha