سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: استکبار می‌خواهد با دروغ پردازی این انقلاب را ریشه کن کند، اما نظام اسلامی نظام عقلائی است و مردم این نظام را پذیرفته و با جان دل از آن نگهداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تشکر از مردم این استان به جهت حضور در راهپیمایی‌های امروز و تشییع پیکر شهدای شاهچراغ و دیگر مراسمات، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی، قدرت بزرگی است که مقابل ظالمین زمان ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به بصیرت مردم ولایت مدار و استکبار ستیز استان، گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در موقعیت‌های حساس نظام اسلامی پای کار آمده و این حرکتشان قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب حوادث زیادی در ایران رخ داد، اما مردم، انقلاب را رها نکردند، افزود: امروز شاهد ایرانی پیشرفته و توسعه یافته هستیم که قبل از انقلاب مستعمره آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز و فرداها متعلق به جوانان و نوجوانان این سرزمین مقدس است و آنان باید بیدار باشند که الحمدلله هم اینگونه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به دروغ پردازی دشمنان اسلام، گفت: استکبار می‌خواهد با دروغ پردازی این انقلاب را ریشه کن کند، اما نظام اسلامی نظام عقلائی است و مردم این نظام را پذیرفته و با جان دل از آن نگهداری می‌کنند.

وی از حضور با شکوه مردمی در مراسم تشییع شهدای حادثه ترور در حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد و گفت: در شهرستان بهمئی بیش از ۳۰ هزار نفر برای بدرقه شهدای ترور به میدان آمدند، اما هیچ تصویری از این جمعیت انبوه در رسانه‌های معاند و ضد انقلاب پخش نشد.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: ۱۰۰ نفر انسان فریب خورده جایی جمع می‌شوند و شعار ساختار شکنانه سر می‌دهند، اما رسانه‌های معاند این عده کم را به کل مردم ایران نسبت می‌دهند که دروغ بزرگ و آشکاری است.

خطیب نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه چهار نفر، خیابانی را می‌بندند و مردم را وادار می‌کنند که ماشین نیروی انتظامی را سنگ باران کنند و جوان طلبه و بسیجی را آتش بزنند، خاطرنشان کرد: آیا این‌ها دیکتاتور نیستند و تفکر آن‌ها آمریکایی داعشی نیست؟

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه چنین افرادی اگر جایی حاکم شوند، همه را قتل عام می‌کنند، اظهار داشت: این‌ها معتقد به ناموس نیستند، حتی خود بنی صدر خائن گفته بود که ناموس برای غرب معنایی ندارد و شاید به عنوان یک کالا به زن نگاه می‌کنند، پس باید مراقب رفتار و گفتار و کردارمان باشیم تا خدای ناکرده فردای قیامت مواخذه نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha