سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهپیمایی مردم اهواز در یوم الله ۱۳ آبان

امام جمعه شهر چمران گفت: وقت مماشات با اغتشاشگران به پایان رسیده و صبر انقلابی ملت ایران، جوانان غیور و سربازان جان بر کف امام خامنه‌ای عزیز لبریز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی، امام جمعه شهر چمران استان خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار اظهار کرد: امام راحل عظیم‌الشأن از حادثه تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با تبریک روز دانش‌آموز افزود: این روز یادآور شجاعت و شهامت دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی است که هیمنه پوشالی آمریکا درهم شکسته شد و پیام استکبارستیزی ملت ایران اسلامی به دنیا مخابره شد.

امام جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: امروز وظیفه همه دلسوزان و نخبگان این است که برای آگاه‌سازی نسل جوان اقدام به جهاد تبیین کرده و علت دشمنی دنیای استکبار با ملت ایران را بیان کنند.

وی به اتفاقات کشور اشاره کرد و گفت: در مورد اغتشاشات اخیر که دشمن شیطان‌صفت، منافقان و خائنین بر طبل آن می‌کوبند اعلام می‌داریم که وقت مماشات با اغتشاشگران به پایان رسیده و صبر انقلابی ملت ایران، جوانان غیور و سربازان جان بر کف امام خامنه‌ای عزیز لبریز شده است.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: غیرت حسینی و علوی ما به جوش آمده و به حول و قوه الهی بساط دشمنان را جمع و این لکه ننگین را برای همیشه از تاریخ پر افتخار ایران عزیزمان پاک خواهیم کرد و انتقام خون جوانان عزیز را از آنها خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha