سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ر

حوزه / همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن امروز وحدت و انسجام ملی، امنیت، راه پیشرفت و اقتدار کشورمان را هدف قرار داده است، گفت: هرکس در هر مقامی خواسته یا ناخواسته در این سه موضوع در زمین دشمن بازی کند، خیانت به ملت، سرزمین و دین اسلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار حمید مختص آبادی در مراسم ۱۳ آبان کاشان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با ظلم، جنایت و استکبار در کره زمین است.

همرزم سردار سلیمانی، با قدردانی از حضور پرشور و با بصیرت مردم کاشان در راهپیمایی ۱۳ آبان، یادآور شد: بر اساس آیات قرآن مومنین هر قدمی که در جهت مبارزه با کفار بردارند، در عمل صالح آنها نوشته می‌شود.

مختص آبادی، تصریح کرد: همانطور که خداوند متعال شیطان را اولین مستکبر عالم می‌داند، امامین انقلاب نیز در عصر حاضر آمریکای خبیث را شیطان بزرگ توصیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل یک جریان شیطانی و تجسم شرارت و ظلم ایستاده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند دنیا در حال تغییر هندسی قدرت است، جمهوری اسلامی ایران نیز در این تغییر نقش دارد و لذا دشمن با ایجاد آشوب می‌خواهد این تغییر هندسی قدرت اتفاق نیافتد.

فرمانده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای دیروز نیست، گفت: نظریه پردازان آمریکایی چندسال پیش نشانه‌های افول قدرت آمریکا را به خاطر بحران ارزش‌ها، اقتصاد، مسائل نظامی و سیاست خارجه‌اش اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ کس ادعا ندارد که در کشور مشکل نیست و همه چیز مرتب و سرجای خودش است، یادآورشد: در ایران هم مانند دیگر نظام‌های سیاسی مشکلاتی وجود دارد، ولی توطئه‌های متعدد و خباثت‌های دشمن نیز بر این مشکلات اضافه شده است.

مختص آبادی، نظام اسلامی ایران را مستقل‌ترین نظام در دنیا دانست و افزود: مسئولان سیاسی کشورمان از هیچ قدرتی اجازه و یا مشاوره نمی‌گیرند، اگر در جایی هم اشتباه کنند خودمان تصمیم می‌گیریم.

وی ملت ایران را صاحب کرامت و عزت در دنیا دانست و یادآور شد: امام راحل، در سال ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را در دنیا با کرامت کرد.

وی به حضور حماسی و بابصیرت ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: قطعا حضور حماسی مردم، استکبار جهانی را به خشم می‌آورد.

همرزم شهیدسلیمانی، به اغتشاشات در بعضی از شهرهای کشور اشاره و با بیان اینکه این اغتشاشات چیز جدیدی نیست، تصریح کرد: جای اعتراض محفوظ است، ولی کسانی که به بهانه این اعتراضات به دنبال براندازی وارد صحنه شده‌اند، بدانند که از امروز به بعد هیچگونه مماشاتی با آنها به عمل نخواهد آمد.

وی با گرامیداشت هفتمین روز شهادت زائران حرم شاهچراغ(ع)، تصریح کرد: ملتی که پوزه آمریکا را به خاک مالیده و بزرگانی امثال حاج قاسم سلیمانی عزیز را داشته و دارد که داعش را نابود کرد، در برابر تعدادی خود فروخته اجنبی و جنایتکار اگر بخواهند ناامنی ایجاد کنند، کوتاه نخواهد آمد و با برخورد شدید نیروهای امنیتی و نظامی کشور روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: از نیروهای امنیتی و قضایی می‌خواهیم از امروز به بعد با اغتشاشگران به حکم قرآن برخورد کنند و اجازه ندهند بیش از این امنیت کشور را به مخاطره بیاندازند.

سردار مختص آبادی، با بیان اینکه دشمن امروز وحدت و انسجام ملی، امنیت، راه پیشرفت و اقتدار کشورمان را هدف قرار داده است، یادآور شد: هرکس در هر مقامی خواسته یا ناخواسته در این سه موضوع در زمین دشمن بازی کند، خیانت به ملت، سرزمین و دین اسلام کرده است.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha