جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نیکزاد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان قزوین گفت: آمریکا بداند که مردم ایران تسلیم پذیر نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مسجدالنبی (ص) قزوین، اظهارکرد: آبان در تقویم مردم انقلابی ایران اسلامی ماه مقاومت، استکبارستیزی و حماسه است، چهارم آبان سالروز سخنرانی تاریخی و افشاگرانه امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان روز دانش آموز به مناسبت کشتار تعدادی از دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و همچنین این روز سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سیلی خوردن آمریکای جنایتکار از مردم ایران بزرگ اسلامی است.

وی افزود: از جمله ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عزم مردم ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و در تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی است و آمریکایی ها بدانند مردم ایران تسلیم پذیر نیستند.

نیکزاد بیان کرد: کل مشکل استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در همین مناسبت ها است، در نفی نظام سلطه است؛ امام خمینی (ره) حکومتی را بنا نهاد که آن حکومت نه سلطه گر بوده و نه سلطه پذیر است و در سلطه گر و سلطه پذیر نبودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژگی هایی نهفته که استکبار جهانی نمی خواهد آنها را قبول کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اشکال استکبار جهانی و آمریکا در این است که همیشه خطای محاسباتی دارند، مزدورانی که اجیر کرده و سرویس های اطلاعاتی که به آنها حقوق می دهند، این سرویس ها تحلیل های آبکی به آمریکا و ایادی آن ارائه می دهند و آنها با همه هیمنه پوشالی فریب خورده و دچار اشتباه محاسبانی می شوند.

وی اضافه کرد آنچه را می بینیم موضوع غیرعادی است، دشمن با همه توان وارد میدان شده و حاضر شده بسیاری از نفودی های خود را که سال ها اینها مخفی نگهداشته بود، بابت این اتفاقات وسط میدان بیاورد تا تنور اغتشاشات را روشن نگه دارد.

نیکزاد با بیان اینکه آمریکا بداند که مردم ایران تسلیم پذیر نیستند، خاطر نشان کرد: به پشتیبانی مردم بزرگوار و ایران اسلامی اعلام می کنیم جمهوری اسلامی دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و دشمنی شما با ما هم سرهمین موضوع است، جمهوری اسلامی دژی مستحکم و لنگر ثبات و امنیت در منطقه است و این خیال باطلی است شما بتوانید جمهوری اسلامی را ساقط کرده یا ضربه محکمی بر آن بزنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha