دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1052102
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: اغتشاشگران به مقدسات، مساجد و پرچم ایران اسلامی توهین کردند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: مبارزه با استکبار در همه شرایط ادامه دارد و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی با بصیرت راه خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه معاندان نظام و اغتشاشگران با شعار زن، زندگی، آزادی به بهانه مرگ مهسا امینی به خیابان‌ها آمده و ایجاد آشوب کردند، افزود: اغتشاشگران به مقدسات، مساجد و پرچم ایران اسلامی توهین کردند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جوانان غیور، ولایی و شجاع ایران اسلامی با بصیرت و دشمن شناسی اجازه دخالت در سرنوشت کشور را به بیگانگان و معاندان نظام نخواهند داد، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران به بهانه آزادی، سر برهنه شعار می‌دهند، که بانوان مومن و مسلمان در هیچ کجای دنیا این حرکت را قبول ندارند و به زودی اغتشاشات و آشوب‌های معاندان نظام شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اجازه اقدامات خشونت آمیز را نمی‌دهند، گفت: ایران اسلامی میلیون‌ها جوان تمام عیار مسلمان، ولایی و انقلابی دارد که تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی نظام هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل علم آموزی و اندیشه‌ورزی است، یادآورشد: به برخی دانشجونماها که به دنبال بر هم زدن نظم محیط علمی آموزشی هستند، اجازه اغتشاش نمی‌دهیم و با آنان برخورد می‌کنیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه افرادی که در مجموعه دولت فعالیت دارند نیز نباید علیه نظام حرف بزنند، خاطرنشان کرد: کسی که از حکومت و بیت المال حقوق می‌گیرد و علیه نظام حرفی بزند، خیانت کرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه باید با جهاد تبیین، اهداف اسلام و نظام را در بین آحاد جامعه تبیین و تشریح کنیم، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی مسئولیت ما تبیین اهداف جهاد تبیین برای اشاعه فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha