چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1052073
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی شعاری فریب کارانه است، گفت: اجازه نخواهیم داد، داعش و معاندان دین، زن را به بردگی و اسارت اهداف خود ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکبار همواره پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران بوده و هستند، اظهار داشت: دولت استکباری به دنبال تضعیف اهداف و ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی است، اما به لطف الهی، منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام مردم ولایی، توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات متعدد آمریکا و ایادی استکباری و خونخوار جهان، گفت: جنایات این دشمنان به اندازه‌ای است که نمی‌توان آن‌ها را لیست کرد و تعداد آن را اعلام نمود و سوال اینجاست که با وجود دولتمردان ایادی استکبار و جنایات این چنینی، چه طور می‌شود با آن‌ها دوست شد و مذاکره کرد؟

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید بابصیرت و هوشیار باشند و فریب فتنه دشمنان را نخورند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان بدانند دستانی که دستکش‌های مخملی دارند و پنجه‌های خود را برای نابودی این ملت زیر دستکش‌های خود پنهان کرده‌اند، قابل اعتماد و مذاکره نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها و مدارس، محل تضارب آرا، دیدگاه‌ها و نظرات مختلف است، اظهار داشت: اگر افرادی در داخل و بیرون از محیط‌های آموزشی و تربیتی بر علیه اعتقادات مردم مومن و ولایی شعار دهند و یا به اموال عمومی خسارت بزنند، ما با آن ها برخورد خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه مدارس و دانشگاه‌ها محل علم آموزی و تربیت است، تصریح کرد: دشمنان بدانند اجازه نخواهیم داد، دانشگاه‌ها و مدارس محل اغتشاش و آشوب شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی شعاری فریب کارانه است، گفت: اجازه نخواهیم داد، داعش و معاندان دین، زن را به بردگی و اسارت اهداف خود ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه زنان مومن، عفیف و ولایی ایران اسلامی با افتخار به پوشش اسلامی خود در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های این شعار ایستادگی خواهند کرد، افزود: بانوان ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند به عنوان کالا و سرمایه به بانوان نگاه شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، امنیتی و بسیج آگاهانه و شجاعانه در مقابل اغتشاشگران و آشوبگران ایستادگی خواهند کرد، خاطر نشان کرد: درخواست داریم تا دستگاه قضا با عوامل معاند و دشمن برخورد جدی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha