شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست مشترک ادارات کل سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ نشست مشترک ادارات کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تعامل و همفکری دو مجموعه و تبادل تجربیات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم آزاده صدرشیرازی، مدیر کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از برگزاری نشست مشترک ادارات کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و اظهار داشت: این جلسه به منظور تعامل و همفکری دو مجموعه و تبادل تجربیات در امور مربوط به جذب داوطلبان ورودی برگزار شد.

وی در بیان ضرورت برگزاری این گونه نشست ها، افزود: با توجه به تصریح در اصول و ضوابط بالادستی حاکم بر جذب و پذیرش طلاب، تعیین شاخص‌های جذب، باید به صورت مشترک بین دو مجموعه نهایی شود و این امر نیازمند استمرار این جلسات خواهد بود.

مدیر کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه های نظام آموزشی، ورودی‌های آن نظام است و در صورتی که نتوانیم داوطلبان شایسته و مستعد فراگیری را وارد مدارس علمیه کنیم، سایر مؤلفه‌ها نیز نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

در این نشست، برخی از مسائل پذیرش از جمله زمان ثبت نام، آزمون ورودی، شیوه های جذب، اصول ارزیابی داوطلبان در مصاحبه و موضوعات دیگر نیز مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha