یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر کشور با امام جمعه بوشهر

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: باید مشکل مردم را بشناسیم و قبل از تحقق، پیشگیری کنیم و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت مشکل رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با وزیر کشور با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور که باید تدبیر شود، تدوین نقشه جامع شاخص‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی است اظهار داشت: وقتی نقشه جامع پایش آمایشی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نداشته باشیم، مدیریت و برنامه‌ریزی ما با تهدید و آسیب‌های مختلفی روبرو می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر استانی الگو در وحدت شیعه و سنی است، افزود: در عرصه‌های مختلف افراد دارای متفکر زیادی داریم که باید شناسایی شوند و از ظرفیت آنها استفاده شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید مشکل مردم را بشناسیم و قبل از تحقق، پیشگیری کنیم و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت مشکل رفع شود.

وی اعلام داشت: یک سری آسیب‌های اجتماعی داریم که باید برای رفع آنها تلاش شود و در این راستا باید دغدغه‌های مردم با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: باید در مرزها اقدامات بر اساس دانش مرزبانی و بر اساس پایش و ارزیابی انجام شود. باید به دنبال مرزبان‌یاری مردم برویم تا در مرزها امنیت خوبی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در انتصاب مدیران باید به شایسته‌سالاری توجه شود، در صورتی که شایسته‌سالاری در انتصابات را شاهد باشیم شاهد موفقیت خواهیم بود. مدیران میانی باید به خوبی به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کالای ملوانی از مهمترین دغدغه‌های مردم در استان بوشهر است و باید واقع‌بینانه نسبت به رفع این مشکل که اشتغال بخش عمده مردم استان به آن گره خورده است اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha