پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت مردم و جلوگیری از سلطه بیگانگان و استعمارگران در حالی شکل گرفت که استکبار و برخی کشورهای همسایه برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی انقلاب در مسیر توسعه کشور دست به مانع تراشی بزنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه مرند گفت: انقلاب اسلامی با هدف حاکمیت مردم و جلوگیری از سلطه بیگانگان و استعمارگران در حالی شکل گرفت که استکبار و برخی کشورهای همسایه برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی انقلاب در مسیر توسعه کشور دست به مانع تراشی بزنند.

وی افزود: امروز سپاهیان با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و تعیین مسیر همراهی، همدلی، هماهنگی با آحاد جامعه برای برقراری نظم و امنیت و انضباط در داخل کشور و امنیت خارجی در حال تلاش بی وقفه شبانه روزی هستند.

حجت الاسلام نعمت زاده یادآور شد: تاریخ به خوبی شاهد است که پاسداران برای ایجاد امنیت و آرامش آحاد مردم، جان خود را تقدیم می کنند و امنیت را به ارمغان می آورند.

امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تأمین مرند هم طی دیداری با فرمانده و کارکنان سپاه مرند از عملکرد سپاه و بسیج در نا آرامی های اخیر قدردانی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha