جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: لازم است تا با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان در این دنیا مسافر است و با مرگ وارد سفر آخرت خواهد شد، اظهار داشت: انسان باید تلاش کند با معنویت و تهذیب نفس توشه آخرت خود را فراهم نموده و با خاطری آسوده به آغوش مرگ بشتابد.

وی با تاکید بر اینکه آذوقه سفر آخرت، تقوا و برنامه آن قرآن و عترت است، افزود: انسان باید با تدبر در آیات قرآن در ارتقاء ایمان و معنویت خود تلاش کرده و در مسیر سعادت و رستگاری گام بردارد.

امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به اینکه مرتبه دیگر تقوا، تقوا در خانواده است، خاطر نشان کرد: زن و مرد باید تقوا داشته باشند و پوشاننده عیب‌های همدیگر باشند.

حجت الاسلام شمسی‌فر با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال بهانه بودند و مرگ مرحومه مهسا امینی را بهانه‌ای برای ایجاد اختلاف کرده بودند، گفت: مردم متحد و ولایی ایران اسلامی فریب دشمنان را نخواهند خورد و می‌دانند که دشمنان هرگز دلسوز سرنوشت ایران نیستند و نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در جریان اغتشاشات اخیر، عده‌ای از جوانان فریب دشمنان را خوردند و باید مراقب و هوشیار باشند، اظهار داشت: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و لازم است بدانند که دستگاه قضا به طور جدی با افرادی که در جریان نفاق‌ها و اختلاف افکنی‌های اخیر شرکت داشتند برخورد خواهد کرد، چرا که این افراد به کشور خیانت کرده‌اند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه امروز، روز جهاد تبیین است و باید با تمام قدرت برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب به میدان بیاییم، خاطر نشان کرد: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی در پایان به ۴ آبان ماه روز اعتراض امام خمینی(ره) به طرح کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: این طرح نیز همان برنامه‌ای بود که دشمن با اجرای آن می‌خواست استقلال و آزادی ما را زیر سوال ببرد، اما حضرت امام(ره) قدرتمندانه در برابر آن ایستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha