یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه دشتستان با تأکید بر اینکه امروز نوجوانان و جوانان هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام هستند، گفت: به نوجوانان در هیئات بهاء داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح صبح امروز در نشستی با مسئولین هیئات مذهبی شهر برازجان ضمن تشکر از فعالیت های هیئات مذهبی شهرستان در ماه محرم و صفر گفت: علیرغم همه مشکلاتی که وجود داشت ولی همه هیئات و مساجد نقش بسیار پر رنگ و فعالی را در مراسمات ایفا کردند حتی در محله های فقیرنشین بیشتر روزها توزیع طعام داشتند و این نشان از ارادت و عشق مردم به امام حسین (ع) است.

امام جمعه دشتستان با اشاره به پوشش خوب رسانه ای پیاده روی ولایت گفت: از همه ی موکب داران، هیأت مذهبی شهرستان، مردم و مسئولان و اصحاب رسانه تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه سعی کنید مراسمات مردمی باشد افزود: وقتی مردم مشارکت کنند قطعاً برکات زیادی در این مجالس دیده می شود.

حجت الاسلام مصلح با تأکید بر جهاد تبیین گفت: امروزه مخاطبان اصلی جهاد تبیین، نوجوانان و جوانان هستند که نباید از آنان غافل شد.

امام جمعه دشتستان با تاکید بر اینکه امروز نوجوانان و جوانان هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام هستند، افزود: به نوجوانان در هیأت بها داده شود و از ظرفیت جوانان و نوجوانان در هیأت مذهبی استفاده شود تا در برنامه ها مشارکت داشته باشند.

در این نشست مسئولین هیئات مذهبی دشتستان ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در مراسمات، گزارشی از برنامه های اجرا شده در ماه محرم و صفر و پیاده روی بزرگ ولایت را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha