جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ قرارگاه جهاد تبیین شهرستان دشتستان به ریاست حجت الاسلام مصلح تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، قرارگاه جهاد تبیین شهرستان دشتستان عصر روز دوشنبه به ریاست حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان تشکیل شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه باعث شده ضرورت جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کند به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تببین اشاره کرد و گفت: از مهمترین رویکردها و شیوه های حرکت انقلاب اسلامی تبیین است، کار انقلاب از اساس با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از جنجال بود.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه اگر تبیین نباشد، فرصت اغواگری و گمراه سازی مردم توسط دشمن در عرصه های مختلف باز خواهد شد، اظهار داشت: تولید گروهک داعش یکی از نمونه های این مسئله در سالهای اخیر است.

امام جمعه دشتستان با اشاره به لزوم تبیین معارف انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و مسائل جاری کشور تصریح کرد: امروز همه افراد مسئولند و اگر دیدند حقایق و محکمات اسلام و انقلاب مورد تحریف قرار می گیرد وظیفه دارند تبیین کنند و نباید سکوت کنند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاههای شهرستان باید پای کار بیایند و با برنامه ریزی مدون و دقیق وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند، گفت: نهادها و ادارات شهرستان در خصوص مسائل موجود پاسخگویی با رویکرد جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام مصلح افزود: امروز همه ما بایستی در میدان تبیین حرکت کنیم چرا که بدون تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوء استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha