دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشاوره بانوان - تبلیغ بانوان

حوزه/ همزمان با ایام معصومیه دوره آموزشی مهارتی «پرسمان خانواده» با محوریت تربیت فرزند به همت واحد مشاوره و اداره خانواده آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در بستر فضای مجازی با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد مشاوره و اداره خانواده آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ایام معصومیه و سالروز ورود بانوی کرامت به شهر قم به صورت آنلاین دوره آموزشی مهارتی «پرسمان خانواده» را در کانال خانواده فاطمی وابسته به این اداره برگزار می کند.

این دوره آموزشی مهارتی آنلاین در نوبت عصر روزهای سه شنبه نیم ساعت پس از نماز مغرب و عشاء در کانال خانواده فاطمی به آدرس khanevadeh_fatemi@ دنبال می شود.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین ملکی از اساتید حوزه علمیه قم و از مشاوران واحد مشاوره آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با محوریت ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و سیره فاطمی مباحث مرتبط با موضوع تربیت فرزند را برای حاضران در کانال تبیین خواهند کرد.

کانال خانواده فاطمی حدود ۹ هزار عضو دارد که کارشناسان و اساتید واحد مشاوره به صورت آفلاین و آنلاین در این کانال در عرصه تبیین مهارت های تربیت فرزند، مشاوره نوجوانان، مشاوره تحصیلی، آداب همسرداری فاطمی و دیگر موضوعات مرتبط با خانواده در قالب کلیپ های کوتاه مباحث آموزشی و مهارتی ارائه می کنند.

ارائه خدمات مشاوره و پاسخگویی به پرسش های اعضا و حاضران در کانال از سوی کارشناسان و اساتید مشاوره از دیگر خدماتی است که در این کانال به اعضا ارائه می شود.

همچنین اساتید و مشاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در صورت نیاز به صورت پیامکی و یا در قالب کلیپ های کوتاه صوتی با عنوان «کلام مشاور» به پرسش ها و سوالات مطرح شده از سوی اعضای حاضر در کانال پاسخ داده و در زمینه های مختلف به آنها خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در واحد مشاوره واقع در صحن جوادالائمه به صورت حضوری به زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت در زمینه موضوعات اعتقادی، تحصیلی خانوادگی، ازدواج، همسرداری به صورت رایگان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

علاقه مندان برای دریافت خدمات مشاوره به صورت حضوری برای تعیین وقت قبلی همه روز می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس بگیرند تا با تعیین وقت قبلی و پذیرش به صورت حضوری و فردی خدمات مشاوره دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha