دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جزیره خارگ

امام جمعه خارگ با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شیراز گفت: حادثه حرم شاهچراغ پرده جدیدی از قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

حجت الاسلام موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شیراز گفت: حادثه‌ تلخ شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام به دست تروریست مزدور، پرده جدیدی از قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

امام جمعه خارگ گفت: تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند.

وی ابراز کرد: در صدها رسانه ای که علیه ملت ایران ساخته اند به دروغ از آزادی و آرامش ملت ایران سخن می رانند اما در عمل به مزدوران خود دستور به رگبار بستن ایرانیان را می دهند.

کمالی اظهار کرد: جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

امام جمعه خارگ با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گفت: لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران را شناسایی کنند و به سرپنجه‌ مقتدر قضایی کشور بسپارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha