شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ر

مدیریت حوزه علمیه کاشان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) پیام صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه در کاشان، در پیام‌ تسلیت مدیریت حوزه علمیه کاشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ترکیبی نفاق و داعش که کمر به تحریک مردم به مقابله با اعتقادات و باورهای مذهبی بسته و وجود اختلاف قومیتی را بهانه حرکت قرار داده و با هدف توجیه هر وسیله ای برای رسیدن به هدف، دست به جنایاتی می زنند که جز ثبت ننگ بیشتر در پرونده سیاه خود نتیجه دیگری نخواهد داشت.

شهادت، مقوله ناشناخته ای در فرهنگ ایران انقلابی نیست و نخواهد بود تا حادثه تروریستی و عروج شهیدان نمازگزار و زائران حرم شاهچراغ بتواند انسدادی در مسیر حرکت ایران قدرتمند و مقتدر ایجاد کند.

جدیت نیروهای انقلابی در میدان جهاد تبیین خاصه در مراکز علمی و دانشگاهی، می تواند مثل همیشه آبی بر آتش افروزی دشمنان انسانیت بوده و تحلیل واقعیت موجود در اهداف تروریستی، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کند.

کور دلان تروریست که خود را مدافع ملت ایران دانسته چشم دیدن ایرانی ولایت مدار و اسلام پذیر، همدل، قدرتمند، سربلند را ندارند خشم خود را در ترور زائران و نمازگزاران و متدینان جامعه دیده و عقده گشایی خود را در آلودگی دست خود به خون زنان و کودکان معصوم دیده اند.

ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر(عج) و رهبر خبیر و معظم انقلاب و مردم انقلابی و خصوصا مردم ولایت پذیر استان فارس، از درگاه ربوبی برای شهیدان علو درجات و برای آسیب دیدگان شفا و عافیت و برای بازماندگان صبر و اجر و برای دشمنان زبون، ذلت و خواری خواهانیم.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha