یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه کردستان با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حوزه علمیه کردستان امروز با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

در متن بیانیه حوزه علمیه کردستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر خوی ددمنشانه آدم نماهای داعشی از آستین تکفیر بیرون زد و انسانهای بی گناه را با گلوله های آمیخته به حقد و کینه به شهادت رساند.

چقدر مظلومانه پیکر کودکی در آغوش مادر به خون آغشته می شود اما چشم هایی که می بایست حقایق دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب را ببینند چشم و گوش خود را بر این حقایق بسته اند کجایند آنهایی که مرگ یک دختر را به پای انقلاب نوشتند و و با تیر و تبر دشمنی بر پیکر این انقلاب کوبیدند تا از حقوق شهروندی دم بزنند.

آیا کسانی که دیروز به دست به ظاهر انسانی مظلومانه شهید شدند حق زندگی نداشتند، چرا حقوق بشر ادعایی شما یک بام و دو هواست و فقط وفقط جایی صدایتان بلند می شود که منافع دنیایی تان آنجاست

حوزه علمیه استان کردستان ضمن عرض تسلیت شهادت تعدادی از زائرین حرم حضرت شاهچراغ(ع) به ساحت قدسی حضرت ولی عصر علیه السلام و نائب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای از مسئولین قضایی کشور درخواست دارد که عاملان این کشتار ناجوانمردانه را به اشد مجازات رسانده تا دیگر بار کسی جرات تعرض به امنیت مردم مومن و انقلابی این مرز و بوم را در اذهان پریشان خود پرورش ندهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha